Кандидат педагогічних наук,
доцент
e-mail: ggavrishak@gmail.com.ua
Біографія
Вищу педагогічну освіту здобула, закінчивши Тернопільський державний педагогічний інститут за спеціальностями «Праця і професійне навчання» (1995р.), «Англійська мова та література (1996р.).
Трудову діяльність розпочала у 1996 році на посаді старшого інспектора відділу міжнародних зв’язків Тернопільського державного педагогічного інституту.
З 1997 по 2004 рр. – навчання у аспірантурі (при кафедри машинознавства та комп’ютерної інженерії ТНПУ).
У 2004 році захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук, а в 2007 році — присвоєно вчене звання доцента. Протягом 2007 - 2016рр. — доцент кафедри машинознавства та транспорту, а з 2016 по даний час ¬ доцент кафедри сфери обслуговування, технологій та охорони праці.
Сфера наукових інтересів
– індивідуалізація і диференціація навчальної графічної діяльності;
– застосування цифрових технологій у процесі підготовки майбутніх фахівців технологічної і професійної освіти.
Стажування
1. Зовнішнє стажування у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя на кафедрі конструювання верстатів, верстатів та машин. Довідка про проходження стажування № 2/28-1137 від 04 червня 2021 року.
2. З 01.09.2023 року по 31.12.2024 року — навчання в магістратурі Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя за спеціальністю «Будівництво та цивільна інженерія» (присвоєно кваліфікацію магістра з будівництва та цивільної інженерії.
Основні публікації
1. Орієнтовні тестові завдання комплексного кваліфікаційного екзамену: методичні рекомендації для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології) освітньо-професійної програми «Середня освіта (Трудове навчання та технології, фізична культура)» / за ред Гаврищак Г.Р. – 3-тє вид., перероб. та допов. Тернопіль : Вектор, 2025. – 100 с.
http://catalog.library.tnpu.edu.ua:8080/e-lib/DocDescription?doc_id=255162
2. Halyna Havryshchak, Volodymyr Hreliia, Dmytro Tsisaruk. Immersive technologies in the learning process of students. Innovative science, 2025. №2, P.141-145. https://almanakh.pp.ua/isst/article/view/151
https://almanakh.pp.ua/isst/issue/view/4
3. I. Lutsyk, L. Lutsyk, O. Potapchuk, H. Havryshchak, R. Zahorodnii, V. Rak. Method of Formation of Basic Practical Skills of Data Analysis using Google Services Proceedings - International Conference on Advanced Computer Information Technologies, ACIT: 14th International Conference on Advanced Computer Information Technologies, ACIT (19 September 2024 through 21 September 2024). – Ceske Budejovice: IEEE, 2024. – P. 838-841. URL: http://dx.doi.org/10.1109/ACIT62333.2024.10712529 https://www.researchgate.net/publication/
4. Сорока Т.П., Туранов Ю.О., Сопіга В.Б., Гаврищак Г.Р. Методичні рекомендації до написання курсових робіт із дисциплін за вибором: для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньою програмою Середня освіта (Трудове навчання та технології, фізична культура). Тернопіль: Терноп. нац. пед. ун-т ім В. Гнатюка, 2024. 44с. http://catalog.library.tnpu.edu.ua:8080/e-lib/DocDescription?doc_id=254991
5. Гаврищак Г., Сопіга В., Уруський А. Застосування QR-генератора як інноваційного засобу формування навчального контенту майбутніх фахівців технологічної освіти. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. № 1. С. 256-263. DOI 10.25128/2415-3605.23.1.32 http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29604








































