e-mail: nadbal@fizmat.tnpu.edu.ua
Профілі:
Google Scholar
Біографія
У 1986 році закінчила з відзнакою Тернопільський державний педагогічний інститут імені Я. Галана (ТДПІ) за спеціальністю «Математика та фізика».
1989 – 1998 – асистент кафедри інформатики та методики її навчання ТДПІ.
У 1995 році захистила кандидатську дисертацію (м. Київ, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова) та здобула науковий ступінь кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – Теорія та методика навчання (Інформатика).
У 1998 році отримала звання доцента кафедри інформатики та методики її навчання.
1998 – 2009 – доцент кафедри інформатики та методики її навчання ТНПУ імені Володимира Гнатюка.
2009 – 2021 – завідувач кафедри інформатики та методики її навчання ТНПУ імені Володимира Гнатюка.
2021 – по даний час – доцент кафедри інформатики та методики її навчання ТНПУ імені Володимира Гнатюка.
Сфера наукових інтересів
STEM. 3D technology. Artificial Intelligence. Virtual Reality. Design Thinking. Life Long Learning.
Керівник та співкерівник наукових проєктів: Всеукраїнський інноваційний освітній проєкт за темою «Організаційні та науково-методичні умови створення STEM-центрів» (2023-2027); Development of students’ mathematical competencies through Digital Mathematical Modeling (DeDiMaMo), CPEA-ST-2019/10067 (Україна – Норвегія) (2019-2022); Теоретичні та прикладні аспекти використання цифрових технологій в освіті та в комп’ютерному моделюванні (2019-2025); Суспільний напрям (2019-2025); Впровадження технологій електронного навчання у вищих та середніх закладах освіти, № держреєстрації – 0111U004875; автор ідеї та керівник проєкту «Друге життя замків Тернопілля» (Технології 3D-друку та 3D моделювання).
Науковий керівник STEM-центру фізико-математичного факультету ТНПУ імені Володимира Гнатюка. Один із співавторів магістерського освітнього стартапу «Зроби місто кращим», магістерських тренінгів та курсів з розвитку цифрових компетентностей. Член журі Всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій. Консультант з питань розвитку навчальних закладів і персоналу системи освіти у галузі цифрових технологій.
Стажування
З 04.04.2023 р. по 27.04.2023, Університет Анхальта (Німеччина). Програма міжнародного стажування на тему "DIGITAL FUTURE: BLENDED LEARNING".
З 03.01.2022 р. по 21.06.2022 р., Університет Агдера (Норвегія). Тема міжнародного стажування «Development of students’ mathematical competencies through Digital Mathematical Modeling (DeDiMaMo)».
З 04.11.2019 р. по 05.06.2020 р. у Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова, кафедра інформаційних технологій та програмування. Тема стажування: «Професійний саморозвиток та сучасні цифрові технології навчання у контексті функціонування системи управління якістю у ЗВО».
З 08.09.2014 р. по 30.06.2015 р., University of Bielsko-Biala, Department of Computer Science (Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Bialej, Polska). Тема стажування: «Європейські рамки цифрових компетентностей». Досвід викладання у ВНЗ Польщі.
Підвищення кваліфікації
Отримані сертифікати про проходження курсів на міжнародній онлайн платформі дистанційної освіти Coursera: Introduction to Structured Query Language (SQL), University of Michigan; Machine Learning for All, University of London; Introduction to Virtual Reality, University of London; Blended Learning: Personalizing Education for Students, Sillicon Schools, Clayton Christensen Institute; Digital Transformation, University of Virginia; Design Thinking for the Greater Good: Innovation in the Social Sector, University of Virginia; The Science of Well-Being, Yale University.
Основні публікації
Автор та співавтор більше 180 наукових публікацій (з них 20 статей проіндексовано у базах даних Scopus та Wos), навчальних та навчально-методичних посібників, підручника з грифом МОН України, 4 колективних закордонних монографій, 1 колективної монографії, виданої в Україні, 3 свідоцтв про реєстрацію авторського права на твір.
Вибране
1.Balyk N. The blended methodology of learning computer networks: cloud-based approach/ Oleg Spirin, Vasyl Oleksiuk, Nadiia Balyk, Svitlana Lytvynova, Sergiy Sydorenko // ICTERI 2019 ICT in Education, Research and Industrial Applications. Integration, Harmonization and Knowledge Transfer. Volume II. P.68–80 (Scopus)
2.Balyk N. Designing of Virtual Cloud Labs for the Learning Cisco CyberSecurity Operations Course/ Nadiia Balyk, Galina Shmyger, Yaroslav Vasylenko, Vasyl Oleksiuk // ICTERI 2019 ICT in Education, Research and Industrial Applications. Integration, Harmonization and Knowledge Transfer. Volume II. P.960–967 (Scopus)
3.Balyk N. Design Approaches to the Development of Teacher’s Digital Competencies in the Process of Their Lifelong Learning / Nadiia Balyk, Galina Shmyger, Yaroslav Vasylenko, Vasyl Oleksiuk // ICTERI 2019 ICT in Education, Research and Industrial Applications. Integration, Harmonization and Knowledge Transfer. Volume II. P. 203–218 (Scopus)
4.Balyk N., G. Shmyger. Development of Digital Competences of Future Teachers Monograph «E-learning and Smart Learning Environment for the Preparation of New Generation Specialists». Katowice – Cieszyn. University of Silesia. 2018. Vol. 10. P. 487 – 501 (WoS)
5.Balyk N. Model of professional retraining of teachers based on the development of STEM competencies / N. Balyk, O. Barna, G Shmyger, V. Oleksiuk // ICT in Education, Research and Industrial Applications: Integration, Harmonization and Knowledge Transfer. Proc. 14 th Int. Conf. ICTERI 2018. P. 318–331 (Scopus)
6.Balyk N. Development of E-Learning Quality Assessment Model in Pedagogical University. / N. Balyk, V. Oleksiuk, G. Shmyger // ICTERI 2017 ICT in Education, Research and Industrial Applications. Integration, Harmonization and Knowledge Transfer. 2017. P. 440–450 (Scopus)
7.Balyk N., G. Shmyger. Formation of Digital Competencies in the Process of Changing Educational Paradigm from E-Learning to Smart-Learning at Pedagogical University. Monograph «E-learning Methodology – Effective Development of Teachers’ Skills in the Area of ICT and E-learning ». Katowice – Cieszyn. University of Silesia. 2017. Vol. 9. P. 483 – 497 (WoS)