У 1991 році із відзнакою закінчила Тернопільський державний педагогічний університет за спеціальність «математика» та отримала кваліфікацію вчителя математики, інформатики та обчислювальної техніки.
З 1991 року працювала вчителем інформатики у Білобожницькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Чортківського району Тернопільської області, в якій працює по даний час за сумісництвом.
З 1999 року по 2014 рік працювала викладачем, старшим викладачем, доцентом Чортківського інституту підприємництва і бізнесу Тернопільської національного економічного університету, з 2010 року – викладачем інформатики, головою циклової комісії загальноосвітніх та фундаментальних дисциплін Чортківського коледжу ТНЕУ.
У 2009 році захистила дисертацію на тему «Мотивація навчання інформатики в учнів 7-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів» в спеціалізованій вченій раді Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, рішенням президії ВАК України від 26.05.2010 р. присвоєно науковий ступінь кандидата наук за спеціальністю «Теорія та методика навчання (інформатика)».
З 2012 року присвоєне вчене звання доцента.
З 2014 року і по даний час працює на посаді доцента кафедри інформатики та методики її викладання Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Досвід науково-педагогічної діяльності складає понад 30 років.
Теорія та методика навчання, електронне навчання, впровадження компетентнісного підходу в освіті, STEM-освіта, навчання дорослих.
з 13.05.2024 по 17.05.2024 в у Педагогічному університеті Каринтії імені Віктора Франкла (м. Кляґенфурт, Австрія)
- Наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection
1. Nadiia Balyk, Yaroslav Vasylenko, Galina Shmyger, Vasyl Oleksiuk, Olha Barna. The Digital Capabilities Model of University Teachers in the Educational Activities Context. // ICTERI 2020 ICT in Education, Research and Industrial Applications. Integration, Harmonization and Knowledge Transfer. Volume VI. 1097-1112 p. (Scopus)
https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85096111877&origin=resultslist.
2. Mariia Boiko, Nataliia Morze, Olha Barna.
The relevance of training primary school teachers computational thinking// ICTERI 2021 ICT in Education, Research and Industrial Applications. VI International Workshop on Professional Retraining and Life-Long Learning using ICT: Person-oriented Approach (3L-Person) 141-154 p. (Scopus)
3. Кузьмінська, О., Мазорчук, М., Мокрієв, М., & Барна, О. (2021). ПРИЙНЯТТЯ СИНХРОННОЇ Й АСИНХРОННОЇ ОСВІТНЬОЇ КОМУНІКАЦІЇ ДО І ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ COVID-19: ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ. Фізико-математична освіта, 30(4), 68–75. https://doi.org/10.31110/2413-1571-2021-030-4-010 (фахове видання).
4. Ольга Барна, Олена Кузьмінська. МОДЕЛІ ТА РЕСУРСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАВЧАННЯ SТЕМ-ДИСЦИПЛІН В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19. Том 1 № 1 (2021): Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, 224-232. https://doi.org/10.25128/2415-3605.21.1.27 (фахове видання).
5. Kuzminska, O. H., Mazorchuk, M. S., Barna, O. V., & Sydorenko, S. (2022). BIBLIOMETRIC ANALYSIS IN DETERMINING THE RESEARCH DIRECTIONS OF EARLY CAREER RESEARCHERS. Information Technologies and Learning Tools, 91(5), 113–129. https://doi.org/10.33407/itlt.v91i5.4944 (фахове видання).
6. Olena Kuzminska, Nataliia Morze, Mariia Mazorchuk, Olha Barna, & Viktoriia Dobriak HOW TO BALANCE SYNCHRONOUS AND ASYNCHRONOUS TEACHING AND LEARNING: A LOCAL STUDY. E-learning in the Time of COVID-19. “E-learning” Series. Vol. 13 (2021) Katowice-Cieszyn: STUDIO NOA for University of Silesia. ISSN 2451-3652 (digital edition) ISBN: 978-83-66055-25-4 pp. 49–64 https://doi.org/10.34916/el.2021.13.05 (WoS)
7. Grod , I., Balyk , N., Vasylenko, Y. ., Martyniuk, S. ., Oleksiuk, V. ., & Barna, O. . (2022). ВЕБ-СЕРВІС ПЛАНУВАННЯ РОБІТ З ВИКОРИСТАННЯМ МЕРЕЖЕВОГО ГРАФА. Фізико-математична освіта, 34(2), 18–24. https://doi.org/10.31110/2413-1571-2022-034-2-003 (фахове видання).
8. Морзе Н., Барна О. та Бойко М. (2022). Важливість навчання обчислювального мислення вчителів початкової школи. Освітній вимір , 58 , 22–39. https://doi.org/10.31812/educdim.4466 . (фахове видання).
- наявність одного патенту на винахід або п’яти деклараційних патентів на винахід чи корисну модель, включаючи секретні, або наявність не менше п’яти свідоцтв про реєстрацію авторського права на твір;
1. Морзе Н.В., Барна О.В. Підручник «Інформатика» підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти. Свід. про реєстр. автор. права на твір № 96661 від 17.03.2020. в Управлінні державних реєстрацій Департаменту інтелектуальної власності Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.
2. Морзе Н.В., Барна О.В. Підручник «Інформатика» підручник для 8 класу закладів загальної середньої освіти. Свід. про реєстр. автор. права на твір № 102806 від 23.02.2021. Зареєстр. в ДП «Український інститут інтелектуальної власності».
3. Морзе Н.В., Барна О.В. Підручник «Інформатика» підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти. Свід. про реєстр. автор. права на твір № 101166 від 10.12.2020. Зареєстр. в ДП «Український інститут інтелектуальної власності».
4. Морзе Н.В., Барна О.В. Підручник «Інформатика» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти. Свід. про реєстр. автор. права на твір № № 112409 від 16.03.2022. Зареєстр. в ДП «Український інститут інтелектуальної власності».
5. Морзе Н.В., Барна О.В. Підручник «Інформатика» підручник для 9 класу закладів загальної середньої освіти. Свід. про реєстр. автор. права на твір № № 111218 від 21.01.2022. Зареєстр. в ДП «Український інститут інтелектуальної власності».
- наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора)
1. Морзе Н. В., Барна О. В. Я досліджую світ. Підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) : Ч. 2. К. : УОВЦ «Оріон», 2020. 160с. Рекомендовано МОН України.
2. Морзе Н. В., Барна О. В. Інформатика. Підручник для 7 кл. закладів загальної середньої освіти: УОВЦ «Оріон», 2020. 176с. Рекомендовано МОН України.
3. Морзе Н. В., Барна О. В. Інформатика. Підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти: УОВЦ «Оріон», 2021. 176с. Рекомендовано МОН України.
4. Морзе Н. В., Барна О. В. Інформатика. Підручник для 8 кл. закладів загальної середньої освіти: УОВЦ «Оріон», 2021. 224с. Рекомендовано МОН України.
5. Морзе Н. В., Барна О. В. Інформатика. Підручник для 5 кл. закладів загальної середньої освіти: УОВЦ «Оріон», 2022. 256 с. Рекомендовано МОН України.
6. Морзе Н. В., Барна О. В. Інформатика. Підручник для 9 кл. закладів загальної середньої освіти: УОВЦ «Оріон», 2022. 224с. Рекомендовано МОН України.
7. Балик Н. Р., Мартинюк С.В., Грод І.М., Василенко Я.П., Олексюк В.П., Мартинюк О.М. Вибрані питання комп’ютерного моделювання процесів і явищ. Тернопіль: Підручники і посібники, 2022. 272 с.
8. Морзе Н. В., Барна О. В. Інформатика. Підручник для 6 кл. закладів загальної середньої освіти: УОВЦ «Оріон», 2023. 256 с. Рекомендовано МОН України.
9. Морзе Н. В., Барна О. В. Інформатика. Підручник для 7 кл. закладів загальної середньої освіти: УОВЦ «Оріон», 2024. 256 с. Рекомендовано МОН України.
- наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів/лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування
1. Методичні рекомендації щодо проходження педагогічної практики з інформатики / О. Барна, Г. Генсерук. Тернопіль: ТНПУ, 2020 – 56 с.
2. Морзе Н.В., Барна О.В. Ключі до інформатики. Інтегрований посібник для 3-го класу Нової української школи. – К. : УОВЦ «Оріон», 2020. – 64 с. (Рекомендовано МОН).
3. Морзе Н.В., Барна О.В. Ключі до інформатики. Інтегрований посібник для 4-го класу Нової української школи. – К. : УОВЦ «Оріон», 2021. – 64 с. (Рекомендовано МОН).
4. Морзе Н.В., Барна О.В., Вембер В.П. Робочий зошит з інформатики: навч. посібник для 6 кл. закладів загальної середньої освіти. – К. : УОВЦ «Оріон», 2019. – 64 с. (Рекомендовано МОН).
5. Модельна навчальна програма «Інформатика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Морзе Н.В., Барна О.В.). «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 No 795).
6. Модельна навчальна програма «Інформатика. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Морзе Н.В., Барна О.В.). «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 06.09.2023 № 1090).
7. Барна О.В. Підготовка вчителів інформатики до реалізації Державного стандарту базової середньої освіти на засадах НУШ. Освітня програма підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників. https://tnpu.edu.ua/faculty/cpo/docs/osv-tn-programi/Pidhotovka_vchyteliv_informatyky_do_realizatsii_Derzhavnoho_standartu_bazovoi_serednoi_osvity_na_zasadakh_NUSh.pdf
8. Барна О.В. Формування фахових компетентностей вчителів інформатики. Освітня програма підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників. https://tnpu.edu.ua/faculty/cpo/docs/osv-tn-programi/Formuvannia_fakhovykh_kompetentnostei_vchyteliv_informatyky.pdf
9. Балик Н.Р., Шмигер Г.П., Барна О.В. Планування STEM уроків у школі. Освітня програма підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників. https://tnpu.edu.ua/faculty/cpo/docs/osv-tn-programi/Planuvannia_STEM-urokiv_u_shkoli.pdf
10. Барна О.В., Балик Н.Р., Шмигер Г.П. Цифрові інструменти реалізації інтегрованого навчання у НУШ. Освітня програма підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників. https://tnpu.edu.ua/faculty/cpo/docs/osv-tn-programi/Tsyfrovi_instrumenty_realizatsii_intehrovanoho_navchannia_u_NUSh.pdf
11. Барна О.В., Балик Н.Р., Генсерук Г.П., Шмигер Г.П. Освітня робототехніка. Освітня програма підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників. https://tnpu.edu.ua/faculty/cpo/docs/osv-tn-programi/Osvitnia_robototekhnika.pdf
12. Барна О.В., Гоменюк Г.В. Формування фахових компетентностей вчителів інформатики та математики. Освітня програма підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників. https://tnpu.edu.ua/faculty/cpo/docs/osv-tn-programi/Formuvannia_fakhovykh_kompetentnostei_vchyteliv_informatyky_ta_matematyky.pdf
13. Електронні курси на платформі MOODLE:
Методика навчання інформатики
https://elr.tnpu.edu.ua/course/view.php?id=2953
Спецкурс «Основи робототехніки»
https://elr.tnpu.edu.ua/course/view.php?id=1393
Основи наукових досліджень
https://elr.tnpu.edu.ua/course/view.php?id=234
- виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах
1. Відповідальний виконавець наукової теми «Теоретичні та прикладні аспекти використання цифрових технологій в освіті та в комп’ютерному моделюванні». Державний реєстраційний номер: 0121U109738 від 15.03.2021 р.
2.Учасник проєкту «Популяризація STEM-професій, конкурс соціально-інноваційних проектів ТНПУ (Британська рада – ТНПУ, 01.01.2019- 30.06.2019)»
3. Співкерівник Всеукраїнського інноваційного освітнього проєкту за темою «Організаційні та науково-методичні умови створення STEM-центрів» (2023 - 2027)
- робота у складі експертної ради з питань проведення експертизи дисертацій МОН або у складі галузевої експертної ради як експерта Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, або у складі Акредитаційної комісії, або міжгалузевої експертної ради з вищої освіти Акредитаційної комісії, або трьох експертних комісій МОН/зазначеного Агентства, або Науково-методичної ради/науково-методичних комісій (підкомісій) з вищої або фахової передвищої освіти МОН, наукових/науково-методичних/експертних рад органів державної влади та органів місцевого самоврядування, або у складі комісій Державної служби якості освіти із здійснення планових (позапланових) заходів державного нагляду (контролю);
1. Член робочої групи з питань впровадження рамок цифрових компетентностей (наказ Міністерства цифрової трансформації України № 80 від 31. 06.2021р.)
2. Член робочої групи з розроблення всеукраїнського інноваційного педагогічного проєкту щодо реалізації концептуальних засад Нової української школи та забезпечення доступу до якісної STEM-освіти (наказ ІМЗО № 71 від 02.09.2021)
3. Член робочої групи з питань розроблення інструктивно-методичних рекомендаціцй щодо запровадження та використання технологій штучного інтелекту в закладах загальної середньої освіти (наказ МОН від 22.03. 2024 № 382)
4. Член експертної ради вебплатформи дистанційного навчання «Всеукраїнська шкоал онлайн» (наказ МОН від 20.102023 р. № 1277)
- участь у міжнародних наукових та/або освітніх проектах, залучення до міжнародної експертизи, наявність звання “суддя міжнародної категорії”
- Учасник проекту Розвиток математичних компетентностей студентів за допомогою цифрового математичного моделювання (Development of students’ mathematical competencies through Digital Mathematical Modeling (DeDiMaMo)); Реєстраційний номер проєкту: CPEA-ST-2019/10067.
- наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій
1. Барна О.В. ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ MATHIGON В STEM-ОСВІТІ. Збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук в контексті вимог Нової української школи», 26-27 травня 2022 року. С. 128-131
2. Барна О.В., Пурдик Л.І. ДО ПИТАННЯ ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи. Матеріали ІX Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 28 квітня, 2022). С. 64-66.
3. Барна О.В., Гевко Х.Р. ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЇ МІКРОНАВЧАННЯ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ В НУШ. Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи. Матеріали ІX Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 28 квітня, 2022). С. 61-64.
4. Барна О.В., Грод І.М. МОДЕЛЮВАННЯ ТАКТИЧНИХ ДІЙ У ФУТБОЛІ З ВИКОРИСТАННЯМ ЕЛЕКТРОННИХ ТАБЛИЦЬ MICROSOFT EXCEL. Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи. Матеріали ІX Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 28 квітня, 2022). С. 188-191.
5. Барна О., Грод Ін. Дидактичний потенціал функції доповненої реальності у пошуку google на уроках природничого циклу//Збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук в контексті вимог Нової української школи», 20 травня 2021 року.– С. 307-311.
6. Барна О., Грод Ін. Реалізація міжкомпонентної інтеграції у закладах вищої освіти. Збірник матеріалів IX Міжнародної науково-практичної Інтернетконференції "Глобальні та регіональні проблеми інформатизації в суспільстві і природокористуванні '2021", 13-14 травня 2021 року, НУБіП України, Київ. – К.: НУБіП України, 2021. –153-155.
7. Барна О. В. Формування здатності педагога управляти інформацією: етапи та інструменти. Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності: збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 15-16 квітня 2021 року) / Редколегія: О. М. Петровський, І. М. Вітенко, О. І. Когут, Ю. Ч. Шайнюк, В.Є. Кавецький, А.В. Вихрущ, О.Я. Жизномірська, С.Б. Гах, Р.Я. Яковишин, Т. В. Магера, Т.О. Сергуніна, Г.І. Герасимчук, М.П. Мамус, Н.Б. Стрийвус – Тернопіль: СМП “Тайп”, 2021. С. 32-35.
8. Барна О.В. Цифрове математичне моделювання в STEM-освіті: огляд ресурсів. Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи. Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 8 квітня, 2021. С. 39-42.
9. Барна О., Мельник О. ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ. Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи. Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 8 квітня, 2021). С. 128-131.
10. Барна О.В. Початки робототехніки на уроках інформатики у 4 класі. Освітня робототехніка: зб. Наук.пр. за матеріалами І-ї Всеукраїнської науково-практичної кр=конференції «Освітня робототехніка» (01 квітня 2021 р.) - Дніпро: ЛІРА, 2021. С.14-18.
11. Балик Н., Барна О., Грод І. Про використання цифрових технологій в навчанні студентів різних спеціальностей. Збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасна освіта та наука: проблеми, перспективи, інновації» / Відповідальний редактор проф. Т.Ю. Дудка. – Київ: 2021. С 47-50.
12. Барна О.В., Мазуренок О.Р. Підходи до формування підприємницької компетентності на уроках інформатики. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи. Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 12–13 листопада, 2020), С. 9-12.
13. Барна О.В., ЗАСОБИ ПІДТРИМКИ STEM-ОСВІТИ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи. Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 12–13 листопада, 2020), С. 60-64.
14. Барна О. В., Балик Н. Р., Шмигер Г. П. Наскрізний підхід у формуванні цифрової компетентності майбутніх педагогів // Матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Професійна компетентність учителя Нової української школи: формування, розвиток та удосконалення». Тернопіль: ТНПУ. 2020. С 85-87.
15. Барна О.В. ПОБУДОВА СТРАТЕГІЇ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ НУШ. Шляхи удосконалення професійних компетентностей фахівців в умовах сьогодення: матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет конф. (28–29 травня 2020 р., м. Київ) / уклад.: О. Ю. Дикий, Г.А. Коломоєць, А.А. Ребрина. Луцьк: СНУ ім. Лесі Українки, 2020. С. 78-80.
16. Барна О.В., Василенко Я.П. ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРИРОДНИЧИХ НАУКАХ І ТЕХНОЛОГІЯХ ЗАСОБАМИ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА З ІНФОРМАТИКИ. Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. 14 травня 2020 р., м. Тернопіль. С. 231-235.
17. Барна О. В., Мазуренок О. Р. Формування підприємницької компетентності на першому рівні базового курсу інформатики. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи. Матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. (м. Тернопіль, 30 квітня, 2020). С. 94–97.
18. Барна, О.В., & Кузьмінська, О.Г. (2020). Визначення готовності закладу вищої освіти до цифрової трансформації. In Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 30 квітня 2020 р. (с. 92-94). Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка. http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15374
19. Грод І.М., Барна О. ПЕРЕТВОРЕННЯ ВІДЕОЗАПИСУ ПРОФЕСІЙНИМИ ПРОГРАМНИМИ ЗАСОБАМИ. Збірник матеріалів VІІI Міжнародної науково-практичної Інтернетконференції "Глобальні та регіональні проблеми інформатизації в суспільстві і природокористуванні '2020", 14-15 травня 2020 року, НУБіП України, Київ. – К.: НУБіП України, 2020. С. 171-173.
20. Барна О. В. Використання сервісу Semantic Scholar в підготовці магістрів / О. В. Барна, О. Г. Кузьмінська // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XIІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 5 квітня, 2024 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. – C. 220-222.
21. Барна О. В. Використання технології універсального дизайну навчання на уроках інформатики у 5-6 класах / О. В. Барна, Н. Б. Халупа // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 9–10 листопада, 2023 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. С. 170-172
22. Барна О. В. Ігрові додатки для навчання основ інтернет-безпеки / О. В. Барна, В. І. Ворончак // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XI Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 6 квітня, 2023). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – С. 21-25
23. Барна О. В. Переваги штучного інтелекту в освіті / О. В. Барна, Д. В. Барна // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (18-19 травня 2023 р., м. Тернопіль). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – С. 22-24
24. Барна О. В. Програмне забезпечення навчання комп’ютерної графіки в базовому курсі інформатики / О. В. Барна, З. Р. Ласько // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XI Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 6 квітня, 2023). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – С. 17-21
25. Барна О. В. Стратегія надолуження освітніх втрат у практиці підготовки майбутніх ІТ фахівців / О. В. Барна, О. Г. Кузьмінська // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XI Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 6 квітня, 2023). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – С. 220-223
- керівництво студентом, який зайняв призове місце на I або II етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету / журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком / проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних, Всеукраїнських мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних, всеукраїнських мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів (для забезпечення провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-творчому) рівні); керівництво здобувачем, який став призером або лауреатом міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів, віднесених до Європейської або Всесвітньої (Світової) асоціації мистецьких конкурсів, фестивалів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі зазначених мистецьких конкурсів, фестивалів); керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу;
- Керівництво науковою роботою студентки Мельник О., яка зайняла призове місце в ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності Середня освіта (Інформатика) м. Суми, 2021 керівництво школярем, який зайняв призове місце III-IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних предметів, II-III етапу Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів - членів Національного центру “Мала академія наук України”; участь у журі III-IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних предметів чи II-III етапу Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів - членів Національного центру “Мала академія наук України” (крім третього (освітньо-наукового/освітньо-творчого) рівня);
1) Член журі III етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з ІКТ (2019–2023 рр.) (наказ департаменту освіти і науки Тернопільської ОДА № 100/01-07 від 14.10.2022 року)
2) Член журі Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року» (наказ Міністерства освіти і науки України від 29.09.2021 № 1034 «Про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2022»)
3) Член журі IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з ІКТ (наказ МОН від 31.10.2023 № 1330)