Асистент кафедри інформатики та методики її навчання
e-mail: skaskivg@tnpu.edu.ua
Профілі:
У 1998 р. з відзнакою закінчила Західноукраїнську заочну математичну школу, вступила на фізико-математичний факультет Тернопільського державного педагогічного інституту.
У 2003 р. з відзнакою закінчила магістратуру фізико-математичного факультету Тернопільського державного педагогічного університету.
З вересня 2003 року — асистент кафедри інформатики та методики її навчання.
Професійна та громадська діяльність
Керівник студії «Мультимедійна майстерня» у STEM-центрі фізико-математичного факультету Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.
Автор тренінгів «Інструменти підтримки інтегрованого навчання в початковій школі», «Сучасні цифрові інструменти вчителя» для голів методичних об’єднань та «Реалізація проєктного навчання на основі Концепції НУШ» для вчителів початкових класів на базі Тернопільського комунального методичного центру науково-освітніх інновацій та моніторингу в рамках роботи Школи педагогів нової формації.
Сертифікований тренер Міжнародного тренінгового центру «Освітня інноватика», створеного при кафедрі інформатики та методики її викладання разом з Державною Вищою технічною школою у Новому Сончі, Університетом в м.Бєльсько-Бяли (Польща, договір про співпрацю №RU\06\01\2014).
Член оргкомітету з проведення 1/4 фіналу міжнародної олімпіади з програмування АСМ-ICPC.
Член оргкомітету щорічної міжнародної конференції «Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи» (ТНПУ).
Учасник проєкту «Популяризація STEM-професій» у рамках конкурсу соціально-інноваційних проєктів ТНПУ (Британська рада — ТНПУ, 2019 р.), учасник проєкту «DigIn.Net2: Deutsch-Ukrainisches Netzwerk DigitalerInnovationen-2» (2021 – 2023 рр.).
Координатор проєкту «Inter-University English for IT» Anhalt University of Applied Sciences (2022 – 2023 рр.).
Учасник проєкту «Computer Systems and Networks/ Internet of Things (IoT)» (2023 – 2024 рр.).
Забезпечення дисциплін
«Методика навчання інформатики»
«Інтерактивний дизайн»
«Технології мультимедіа»
«Основи інформатики з елементами програмування»
«Цифрові технології у професійній діяльності»
Сфера наукових інтересів
Цифрові технології, об’єктно-орієнтоване програмування, технології ігрофікації, STEM-освіта, цифрова компетентність майбутніх учителів.
Стажування
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, стажування на кафедрі кібербезпеки факультету комп'ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії з 16 грудня 2019 р. по 15 червня 2020 р. (Довідка ТНТУ №2/28-940 від 15.06.2020р.).
International Internship «Digital Future: Blended Learning» — German-Ukrainian Digital Innovation Network 2 (Köthen (DE), 4.04.2023 – 31.05.2023, № DN 202305191).
International Workshop «Blended Learning — a Learning Form of the Future» based on three projects: «Digin.Net 2: German-Ukrainian Network of Digital Innovations 2», «DSG: Deutsche Studiengang» and «DigiJED 2: Digital Education with Joined Efforts» (December 08, 2023, № DD 202312003).
Відзнаки
Нагороджена грамотами ТНПУ та ТОДА за вагомий внесок у підготовку і проведення міжнародної студентської олімпіади з програмування ACM-ICPC (2016 – 2017 рр.), подяками від міського управління освіти і науки Тернопільської міської ради за сприяння розвитку інноваційної освітньої діяльності у місті Тернополі, проведення тренінгу «Школи педагогів нової формації» (2020-2021 рр.), за плідну науково-педагогічну діяльність (2023 р.), за популяризацію науки в Тернопільській міській територіальній громаді, активну діяльність в сфері молодіжної політики та значний вклад в розвиток просвітницької спільноти (2024 р.).
Основні публікації
1. Skaskiv H. Gamification technologies in the educational process of SMART-TNPU in the computer science teaching. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. № 1. С. 170–177.
2. Скасків Г. М. Впровадження гейміфікації при вивченні цифрових технологій. Інноваційна педагогіка: науковий журнал. Гельветика, 2022. Вип. 54. Том 2. С. 202–204.
3. Skaskiv A. The Didactic Aspects of Blended Learning in Higher Educational Institutions During the Pandemic / N. Balyk at al. // E-learning in the Time of COVID-19 : monograph. / Scientific Editor E. Smyrnova-Trybulska. Katowice; Cieszyn: STUDIO NOA for University of Silesia in Katowice, 2021. Vol. 13. P. 65–75.
4. Скасків Г. М. Цифровий інструментарій учителя інформатики. Інноваційна педагогіка. Гельветика, 2021. Т. 2. Вип. 41. С. 147–150.
5. Skaskiv A. ZASTOSOWANIE ŚRODOWISKA MINECRAFT DO TWORZENIA PROJEKTÓW ARCHITEKTONICZNYCH / S. Leshchuk, A. Skaskiv; Scientific supervisor N. Balyk // Przetwarzanie, transmisja i bezpieczeństwo informacji: monogrpah. Bielsko-Biała: Wydawnictwo Naukowe Akademii Techniczno-Humanistycznej, 2021. S. 131–140.
6. Скасків Г. М. Впровадження технологій гейміфікації в освітній процес ЗВО. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Сер. 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. Київ: Гельветика, 2021. Вип. 83. С. 156–161.
7. Skaskiv A. Study of augmented and virtual reality technology in the pedagogical university / N. Balyk, G. Shmyger, Ya. Vasylenko [et al.] // E-learning: innovative educational technologies, tools and methods for E-learning: monograph. Katowice; Cieszyn: University of Silesia, 2020. Vol. 12. P. 110–123.
8. Скасків Г. М. Інноваційні методи навчання при підготовці майбутніх учителів інформатики. Інноваційна педагогіка: науковий журнал, 2020. Вип. 30. т. 2. С. 90–93.
9. Skaskiv A. Design of approaches to the development of teacher’s digital competencies in the process of their lifelong learning / N. Balyk, Ya. Vasylenko, G. Shmyger [et al.] // ICT in education, research and industrial applications: proceedings of the 15th International conference (June 12-15, 2019). Kherson, 2019. Vol. ІІ. P. 204–219.
10. Skaskiv A. STEM-approach to the transformation of pedagogical education / N. Balyk, G. Shmyger, Ya. Vasylenko [et al.] // E-learning: E-learning and STEM Education: monograph. Katowice; Cieszyn, 2019. Vol. 11. P. 109–123.