Корсун Ігор Васильович
Профілі:
ORCID
ResearcherID
Scopus
Вчитель фізики, математики, астрономії та безпеки життєдіяльності (Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 1995-2000р.р.).
Кандидат педагогічних наук, доцент (13.00.02, теорія та методика навчання фізики, тема дисертаційного дослідження: «Активізація навчально-пізнавальної діяльності старшокласників у процесі вивчення властивостей твердих тіл», Національний педагогічний університет імені М.Драгоманова, 2009р.).
Вчитель математики і фізики у гімназії (смт. Понінка, Хмельницька обл., 2000 р.).
Старший лаборант кафедри фізики та методики її викладання (Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2000-2009р.р.).
Викладач кафедри фізики та методики її навчання (Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, з 2009р.).
Сфера наукових інтересів
Методика навчання фізики, історія фізики, науки і техніки, прикладна фізика.
Основні публікації
Навчальні посібники
1. Внесок українських вчених у дослідження будови та властивостей твердих тіл.
2. Фізика в історичному розвитку.
3. Будова та властивості твердих тіл (факультативний курс).
4. Цікаво про будову та властивості твердих тіл.
5. Енциклопедія цікавих фізичних фактів.
1. I.V.Korsun (2017). Contribution of Ukrainian scientists to the development of quantum physics. Ukrainian Journal of Physics, 62(1), 67-79. doi: https://doi.org/10.15407/ujpe62.01.0067
2. Igor Korsun (2017). Expediency of Study of the Scientists’ Biographies in Physics Course. International Journal of Instruction, 10(2), 229-244. https://doi.org/10.12973/iji.2017.10215a
3. Igor Korsun (2017). The Formation of Learners’ Motivation to Study Physics in Terms of Sustainable Development of Education in Ukraine. Journal of Teacher Education for Sustainability, 19(1), 117-128. doi: 10.1515/jtes-2017-0008
4. I.V.Korsun (2017). How E-learning Demonstrates the Formation of Students’ Cognitive Activity in the Teaching of Quantum Physics. Information Technologies and Learning Tools, 61(5), 127-139. doi: https://doi.org/10.33407/itlt.v61i5.1701
5. Igor Korsun (2017). The use of interdisciplinary approach for the formation of learners’ situational interest in Physics. Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching, Volume 18, Issue 2, Article 5 (Dec., 2017).
6. I.V.Korsun (2018). Contribution of Ukrainian Scientists to the Development of Optics. Ukrainian Journal of Physics, 63(10), 943-953. doi: https://doi.org/10.15407/ujpe63.10.943
7. I.Korsun (2018). The Application of Nuclear Physics in Biology and Medicine. Revista Cubana de Fisica, 35(2), 128-132.
8. Igor Korsun (2018). The use of learning models in physics teaching. Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching, Volume 19, Issue 2, Article 15 (Dec., 2018).
9. Igor Korsun (2019). The forming of learners’ interest towards science using inventive tasks in physics teaching. Physics Education, vol. 54, no. 2, 025014 doi: 10.1088/1361-6552/aaff91
10. Igor Korsun, Serhii Kryzhanovskyi and Maryna Monchuk (2019). The study of thermometers using Microsoft Excel. Physics Education, vol. 54, no. 6, 065004 doi: 10.1088/1361-6552/ab350c
11. Igor Korsun (2020). Contribution of Ukrainian scientists to the development of Electrodynamics. Ukrainian Journal of Physics. Vol 65(1). P. 82-92. doi: https://doi.org/10.15407/ujpe65.1.82
12. Wen X. and Korsun I. (2023). Do painters need physics? Physics Education. Vol. 58. 055008. doi: https://doi.org/10.1088/1361-6552/acd7e6
13. Wen X. and Korsun I. (2024). Can physics influence world trade? Physics Education. Vol. 59. 015030. doi: https://doi.org/10.1088/1361-6552/ad0e16
14. Wen X., Korsun I. and Kryzhanovskyi S. (2023) Guided inquiry laboratory works in investigations the photoelectric properties of semiconductors. Revista Brasileira de Ensino de Fisica. Vol 45. doi: https://doi.org/10.1590/1806-9126-RBEF-2023-0288
15. Wen X., Falfushynska H., Korsun I., Monchuk M. Immigrant physicists in the world science. International symposium “Global Migration Phenomenon”: Proceedings book (Ankara, Turkey, 8 October, 2021). Ankara: Violence and Abuse Studies Platform, 2021. P. 332–337 (ISBN - 978-625-7464-27-7).
16. Вень С., Корсун І. Дослідницька компетентність у системі підготовки майбутніх учителів. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2022. Випуск 90. С. 29–32. doi: https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2022.90.06
17. Вень С., Корсун І. Формування дослідницької компетентності майбутніх вчителів фізики у процесі розв’язування фізичних задач. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна. 2022. Випуск 28. С. 129–133. doi: https://doi.org/10.32626/2307-4507.2022-28.129-133
18. Bень C., Корсун І. Компетенція та компетентність: закордонний досвід. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: "Педагогічні науки". 2023. № 1. С. 45–51. doi: https://doi.org/10.31651/2524-2660-2023-1-45-51