Шмигер Галина Петрівна

Кандидат біологічних наук,
доцент
e-mail: shmyger@fizmat.tnpu.edu.ua
Профілі:
Біографія
У 1986 році закінчила з відзнакою Тернопільський державний педагогічний інститут.
1989 – 1994 — асистент кафедри інформатики та методики її викладання Тернопільського державного педагогічного інституту.
Навчалася в аспірантурі інституту біохімії ім.О.В Палладіна АН України (м. Київ), де успішно захистила кандидатську дисертацію і у 1990 р. здобула науковий ступінь кандидата біологічних наук за спеціальністю 03.00.04 – Біохімія.
У грудні 1994 році отримала звання доцента кафедри інформатики та методики її викладання.
Отримала диплом спеціаліста із відзнакою, закінчивши Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка і здобула кваліфікацію «Комп’ютерні науки та інформаційні технології, фахівець з інформаційних технологій».
З 1994 – по даний час — доцент кафедри інформатики та методики її викладання Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.
Сфера наукових інтересів:
Освітні інновації, STEM-освіта, дизайн мислення, теорія та методика навчання, освіта дорослих.
Співкерівник та учасник наукових проєктів: Всеукраїнський інноваційний освітній проєкт за темою «Організаційні та науково-методичні умови створення STEM-центрів» (2023-2027); Теоретичні та прикладні аспекти використання цифрових технологій в освіті та в комп’ютерному моделюванні (2019-2025); Впровадження технологій електронного навчання у вищих та середніх закладах освіти, № держреєстрації – 0111U004875.
Співавторка магістерського освітнього стартапу «Зроби місто кращим», магістерських тренінгів та курсів з розвитку цифрових компетентностей. Член журі Всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій.
Стажування:
У Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова, кафедра інформаційних технологій та програмування (наказ ТНПУ №68 від 15.10.2019 року). Тема стажування: «Професійний саморозвиток та сучасні цифрові технології навчання у контексті функціонування системи управління якістю у ЗВО», 2020.
Розвиток математичних компетентностей студентів за допомогою цифрового математичного моделювання» (DeDiMaMo), університет Агдера (Норвегія). 180 год., 2022р.
«Digital Future: Blended Learning» (Університет прикладних наук Анхальт (Hochshule Anhalt,HSA) на базі DUDIZ (німецько-український центр цифрових інновацій) в рамках проекту Dіglin.Net 2 (180 год). 2023р.
Підвищення кваліфікації
Отримані сертифікати про проходження курсів на міжнародній онлайн платформі дистанційної освіти Coursera: «Digital Transformation» Darden School of Business at the University of Virginia. Сертифікат Coursera (24.07.2020): «Blended Learning: Personalizing Education for Students». Clayton Christensen Institute, New Teacher Center improves, Silicon Schools Fund, Relay Graduate School of Education. Сертифікат Coursera (01.09. 2020);«New Learning: Principles and Patterns of Pedagogy». The University of Illinois at Urbana-Champaign Сертифікат Coursera (25.09. 2020).
Відзнаки
Подяка Міністерства освіти і науки України (2019 р.)
Грамота МОН (2023 р.)
Основні публікації
1. Nadiia Balyk, Yaroslav Vasylenko, Galina Shmyger, Vasyl Oleksiuk, Olha Barna. The Digital Capabilities Model of University Teachers in the Educational Activities Context. // ICTERI 2020 ICT in Education, Research and Industrial Applications. Integration, Harmonization and Knowledge Transfer. Volume VI. 1097-1112 p. (Scopus)
https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85096111877&origin=resultslist
2. N R Balyk, G P Shmyger, Ya Ph Vasylenko and V P Oleksiuk. STEM centre as a factor in the development of formal and non-formal STEM education. Journal of Physics: Conference Series. 2288 (2022) 012030. doi:10.1088/1742-6596/2288/1/012030 (Scopus)
3. Nadiia Balyk, Galyna Shmyger, Yaroslav Vasylenko, Anna Skaskiv, Vasyl Oleksiuk E-learning in the Time of COVID-19. Scientific Editor Eugenia Smyrnova-Trybulska “E-learning”, 13, Katowice–Cieszyn 2021, pp. 65–75. https://doi.org/10.34916/el.2021.13.06
4. Nadiia Balyk, Galyna Shmyger, Yaroslav Vasylenko, Anna Skaskiv, & Vasyl Oleksiuk (2020) Study of Augmented and Virtual Reality Technology in the Educational Digital Environment of the Pedagogical University. In E. Smyrnova–Trybulska (Ed.) Innovative Educational Technologies, Tools and Methods for E-learning. Seria on E-learning. Vol. 12 (2020) Katowice-Cieszyn : Studio Noa for University of Silesia. pp. 305-313 ISSN: 2451-3644 (print edition) ISSN 2451-3652 (digital edition) ISBN: 978-83-66055-19-3 https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000817998300025 DOI10.34916/el.2020.12.26 (WoS)
5..Балик Н., Шмигер Г. STEM-освіта в контексті підготовки майбутніх педагогічних кадрів. Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Серія: Педагогіка. 2021. Вип. 2. С. 67–74. http://nzp.tnpu.edu.ua/issue/view/14971 (фахове видання)
6. Balyk, N.R., Shmyger, G.P., Vasylenko, Y.P. and Oleksiuk, V.P. Exploring modern trends in developing a digital educational environment for university: A case study of Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University. CTE Workshop Proceedings [Online], 2023. 10, pp.45–63. Available from: https://doi.org/10.55056/cte.545 (фахове видання)
7.Balyk, N.R., Vasylenko, Y.P., Oleksiuk, V.P., Oleksiuk, O.R. and Shmyger, G.P. Using corporate cloud for teaching Cisco Network Academy courses: a case study. CTE Workshop Proceedings, 2024, Vol. 11, pp. 303-320. Available from: https://doi.org/10.55056/cte.665 [Accessed 21 July 2024]. (Scopus)
Публікації: http://www.library.tnpu.edu.ua/index.php/sh/3092-shmyher-halyna-petrivna