ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ТА ЛІДЕРСТВА
Гузар Олена Володимирівна – керівник центру професійного розвитку та лідерства, кандидат філологічних наук, доцент.
Місією Центру є формування середовища стійкої співпраці з усіма учасниками освітнього процесу, сприяння розвитку інституційної культури та лідерського потенціалу викладачів і студентів задля досконалості викладання та результативності навчання.
Візія Центру – надихати на досконалість викладання, навчання, інновації та дослідження.
Діяльність Центру базується на принципах:
Предметом діяльності та завданнями Центру є:
1. Вивчення та узагальнення вітчизняного та зарубіжного провідного досвіду, досвіду освітньої роботи факультетів, викладачів Університету у контексті досконалості викладання та результативності навчання.
2. Систематичне проведення моніторингу викладацьких практик і результатів навчання у парадигмі професійного розвитку та лідерського потенціалу.
3. Пропагування кращих лідерських практик, що сприяють досконалості викладання.
4. Сприяння та підтримка активного навчання у межах різних навчальних дисциплін за допомогою практик, що мають значний вплив, освітніх технологій і досліджень щодо викладання та навчання.
5. Надання підтримки різноманітній студентській спільноті, пропагуючи та моделюючи інклюзивні освітні практики.
6. Участь у розробленні та впровадженні загальноуніверситетських ініціатив вдосконалення викладання і навчання відповідно до пріоритетів Стратегії розвитку Університету.
Функції Центру:
1. Формування стратегій, процедур і практик для розвитку лідерського потенціалу, професійної досконалості та результативності навчання.
2. Впровадження стратегічних розробок і новітніх практик, пов’язаних з досконалістю викладання та результативністю навчання відповідно до Стратегії розвитку Університету.
3. Сприяння розвитку інституційної культури та лідерського потенціалу викладачів і студентів Університету.
4. Надання системної консультативної та науково-методичної допомоги з питань
досконалості викладання та результативності навчання.
5. Розроблення індикаторів, що характеризують досконалість викладання і результативність навчання.
6. Розроблення процедур, матеріалів, засобів тощо для проведення моніторингових досліджень щодо якості викладання і навчання.
7. Організації опитувань (анкетувань, оцінювань тощо) здобувачів вищої освіти та викладачів з питань досконалості викладання та результативності навчання, використання лідерських практик.
8. Організація та проведення тренінгів, освітніх програм підвищення кваліфікації / професійного розвитку для викладачів ЗВО спільно з Центром післядипломної педагогічної освіти Університету.
9. Проведенні практикумів, круглих столів, наукових конференцій за напрямом «досконалість викладання – результативність навчання».
Буряк Катерина Василівна – фахівець центру професійного розвитку та лідерства.
Центр професійного розвитку та лідерства (далі – Центр) створено 1 травня 2021 р. на базі Центру лідерства Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Робота Центру розпочалася у рамках проєкту «Teaching Excellence Programme».
Місією Центру є формування середовища стійкої співпраці з усіма учасниками освітнього процесу, сприяння розвитку інституційної культури та лідерського потенціалу викладачів і студентів задля досконалості викладання та результативності навчання.
Візія Центру – надихати на досконалість викладання, навчання, інновації та дослідження.
Діяльність Центру базується на принципах:
- науковості;
- наступності;
- інформаційної доступності;
- колегіальності;
- системного підходу до розроблення і впровадження в освітній процес сучасних наукових досягнень з професійного розвитку та дієвих лідерських практик.
Предметом діяльності та завданнями Центру є:
1. Вивчення та узагальнення вітчизняного та зарубіжного провідного досвіду, досвіду освітньої роботи факультетів, викладачів Університету у контексті досконалості викладання та результативності навчання.
2. Систематичне проведення моніторингу викладацьких практик і результатів навчання у парадигмі професійного розвитку та лідерського потенціалу.
3. Пропагування кращих лідерських практик, що сприяють досконалості викладання.
4. Сприяння та підтримка активного навчання у межах різних навчальних дисциплін за допомогою практик, що мають значний вплив, освітніх технологій і досліджень щодо викладання та навчання.
5. Надання підтримки різноманітній студентській спільноті, пропагуючи та моделюючи інклюзивні освітні практики.
6. Участь у розробленні та впровадженні загальноуніверситетських ініціатив вдосконалення викладання і навчання відповідно до пріоритетів Стратегії розвитку Університету.
Функції Центру:
1. Формування стратегій, процедур і практик для розвитку лідерського потенціалу, професійної досконалості та результативності навчання.
2. Впровадження стратегічних розробок і новітніх практик, пов’язаних з досконалістю викладання та результативністю навчання відповідно до Стратегії розвитку Університету.
3. Сприяння розвитку інституційної культури та лідерського потенціалу викладачів і студентів Університету.
4. Надання системної консультативної та науково-методичної допомоги з питань
досконалості викладання та результативності навчання.
5. Розроблення індикаторів, що характеризують досконалість викладання і результативність навчання.
6. Розроблення процедур, матеріалів, засобів тощо для проведення моніторингових досліджень щодо якості викладання і навчання.
7. Організації опитувань (анкетувань, оцінювань тощо) здобувачів вищої освіти та викладачів з питань досконалості викладання та результативності навчання, використання лідерських практик.
8. Організація та проведення тренінгів, освітніх програм підвищення кваліфікації / професійного розвитку для викладачів ЗВО спільно з Центром післядипломної педагогічної освіти Університету.
9. Проведенні практикумів, круглих столів, наукових конференцій за напрямом «досконалість викладання – результативність навчання».