Уруський Андрій Володимирович

Кандидат педагогічних наук,
доцент
e-mail: uruskyi@tnpu.edu.ua
Профіль GoogleScholar
Біографія
У 2003 році закінчив Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка за спеціальністю «Педагогіка та методика середньої освіти. Трудове навчання» та здобув кваліфікацію магістра педагогічної освіти, викладача технічних дисциплін і вчителя трудового навчання, креслення та безпеки життєдіяльності.
У ТНПУ працює з 2006 р., в 2016 р. захистив кандидатську дисертацію «Методика реалізації індивідуального підходу до навчання старшокласників за технологічним профілем» за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання технологій;
— 2015–2017 рр. – асистент кафедри;
— 2017 р. – викладач кафедри.
— 2024 р. – присвоєно вчене звання доцента.
Сфера наукових інтересів
– індивідуальний підхід у навчанні;
– ступенева підготовка майбутніх фахівців технологічної освіти;
– проєктування і виготовлення виробів на верстатах з цифровим програмним управлінням.
Стажування
Тернопільський національний технічний університет імені І. Пулюя (19 квітня 2021 р. – 04 червня 2021 р.).
Рівненський державний гуманітарний університет (23 жовтня 2023р. – 8 грудня 2023 р.).
Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка (26.02.2024 – 10.04.2024).
Основні публікації
1. Гаврищак Г., Уруський А. Формування графічної компетентності здобувачів вищої освіти засобами комп’ютерно-орієнтованих технологій. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка 2021. № 1.С. 6–13.
2. Сокотов Ю., Сорока Т. Гаврищак Г. Уруський А. Особливості підготовки майбутніх учителів технологій засобами програми PRO 100. Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань : УДПУ ім. П. Тичини. 2021, № 2(24). С. 133–144.
3. Уруський А, Гаврищак Г. Диференціація завдань при формуванні графічної компетентності здобувачів вищої освіти комп’ютерно-орієнтованими засобами навчання. Освітологічний дискурс: електрон. наук. фахове вид, 2022. С. 141–159. DOI: https://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/915
4. Мамус Г., Уруський А., Гаврищак Г. Просторове мислення студентів закладів вищої освіти як показник інтелектуального розвитку їх особистості. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2022. № 1. С. 135–141 URL: http://dspace.tnpu.edu.ua/bitstream/123456789/26223/1/16_MAMUS_URUSKUI_HAVRYSHCHAK.pdf.
5. Rak Volodymyr, Turanov Yurii, Lutsyk Iryna, Potapchuk Olha, Franko Yuriy, Uruskyi Andrii. Analysis of the Target Use and Tools of Information Communication Technologies by Students of Pedagogical Specialties. Advanced computer information technologies ASIT’22: Conference proceeding 12th International Conference (Spišská Kapitula, Slovakia, 26–28 September 2022). Spišská Kapitula : The Institute of Electrical and Electronics Engineers, Inc., 2022. P. 554–558.
6. Гаврищак Г., Сопіга В, Уруський А.. Застосування QR-генератора як інноваційного засобу формування навчального контенту майбутніх фахівців технологічної освіти. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, 2023, №1 (1), С. 256–264. https://doi.org/10.25128/2415-3605.23.1.32








































