Ожга Михайло Михайлович

ОжгаКандидат педагогічних наук,


Доцент кафедри комп’ютерних технологій



е-
mail: ochga@tnpu.edu.ua


Профіль  
 Google Scholar 
                   ORCID
                   ResearcherID

Scopus


Біографія

Закінчив у 2009 р. Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка і отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Професійне навчання. Інженерна та комп’ютерна графіка» та здобув кваліфікацію магістра педагогічної освіти, інженера-педагога в галузі інженерної та комп’ютерної графіки.


У 2015 р. захистив дисертацію за спеціальністю «Теорія та методика навчання (технічні дисципліни)» на тему «Методика навчання систем 3D проектування майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю» та здобув науковий ступінь кандидата педагогічних наук.


З 2015 р. викладач кафедри комп’ютерних технологій інженерно-педагогічного факультету



Сфера наукових інтересів: 
ІТ в освіті, комп’ютерна графіка, архітектурна візуалізація, комп’ютерний відео монтаж.

Основні публікації:
1. Горбатюк Р.М. Змішане навчання як нова технологія підготовки майбутніх інженерів-педагогів / Р.М. Горбатюк, М.М. Ожга. – International scientific-practical congress of pedagoguses, psychologists and medics “New Trends of Global scientific ideas. 2016.”, the 10th of March, 2016 Geneva, P. 70-78.
2. Ожга М.М. Застосування технології змішаного навчання в процесі вивчення дисципліни «Тривимірне моделювання та анімація». Актуальні проблеми та перспективи технологічної і професійної освіти матеріали міжнародної науково-практичної конференції Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка (м. Тернопіль, 23–24вересня 2016). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2016. – С. 61-63. 
3. Ozhha M. Model as a basic method for teaching the three-dimensional computer design to the future engineer-pedagogues with the computer specialization. The first Internationai Academic Conference «Science and Education in Australia, America and Eurasuia: Fundamental and Applied Science». –– Melbourne, 2014. –– S. 201––205. 
4. Ожга М.М.  Аналіз структури процесу проектування. Інформаційні технології підготовки майбутніх фахівців технологічної та професійної освіти: матеріали методичного семінару. – Тернопіль, 2014. – №10. – С. 45-48. 
5. Ожга М.М. Критерії аналізу підручників для навчання майбутніх інженерів-педагогів 3D проектуванню. Розвиток інженерно-педагогічної освіти на засадах компетентісного підходу : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Бердянськ, 11-13 вересня 2013 р.). - Бердянськ, 2013. - С. 114-117. 
6. Ожга М.М.  Розробка моделі навчання майбутніх інженерів-педагогів систем об’ємного комп’ютерного проектування.  Підготовка фахівців інженерно-педагогічних спеціальностей: досвід, проблеми, перспективи: матеріали регіонального наук.-практич. семінару. - Тернопіль, 2013. - С. 64-68.
7. Ожга М.М. Педагогічне моделювання як основа підвищення якості освіти інженерів-педагогів (на прикладі моделі навчання систем об’ємного комп’ютерного проектування). Управління в освіті : зб. матеріалів VI Міжн. наук.-пр. конф. (Львів, 18-19 квітня 2013 р.). – Львів, 2013.   С. 193-196.
8.  Методичні рекомендації до проведення комплексного кваліфікаційного екзамену : для студентів спеціальності 015 Професійна освіта за спеціалізацією 015.39 Цифрові технології першого (бакалаврського) рівня вищої освіти / І. В. Гевко, Ю. П. Франко, Б. В. Струганець [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. – 72 с.

9.  Reforming Education in Ukraine Through the Introduction of STEM Technologies and Artificial Intelligence / L. Kniazkova, T. Sukhorebra, M. Kovalchuk [et al.] // BRAIN-BROAD RESEARCH IN ARTIFICIAL INTELLIGENCE AND NEUROSCIENCE. – BACAU : EDUSOFT PUBLISHING, 2024. – Vol. 15, іssue 1. – P. 89-104. – URL.: https://www.webofscience.com/

10. Use of information and communication technologies in the organization of blended learning of future vocational education professionals / S. L. Kucher, R. M. Horbatiuk, M. M. Ozhha, N. M. Hryniaieva // CEUR Workshop Proceedings : 11th Workshop on Cloud Technologies in Education, CTE 2023 ( 22 December 2023). – Kryvyi Rih, 2024. – Vol 3679. – P. 54-66. – URL. : https://www.scopus.com

11. Методичні рекомендації до проведення комплексного кваліфікаційного екзамену : для студентів спеціальності 015 «Професійна освіта», спеціалізації 015.39 «Цифрові технології» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти / І. В. Гевко, Ю. П. Франко, Б. В. Струганець [et al.]. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – 80 с.

12. Ожга М. М. Особливості використання Wireshark для аналізу мережевого трафіку / М. М. Ожга, Т. В. Сіткар // Актуальні проблеми та перспективи технологічної і професійної освіти : матеріали VIІ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 20-21 квітня 2023 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – С. 57-58

13. Ожга М. М. Особливості створення опор для навісних елементів при друці 3D-моделі в слайсері Simplify3D / М. М. Ожга, Т. В. Сіткар // Актуальні проблеми та перспективи технологічної і професійної освіти : матеріали VIІ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 20-21 квітня 2023 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – С. 55-56

14. TEST AUTOMATIC GENERATION AN ALGORITHM FOR AN AUTOMATED TESTING SYSTEM / R. Horbatiuk, T. Sitkar, R. Lutsyshyn [et al.] // CEUR Workshop Proceedings : 3rd International Workshop on Information Technologies: Theoretical and Applied Problems (22 November 2023through 24 November 2023). – Ternopil. – 2023. – Vol. 3628. – P. 533-547. – URL. : https://www.scopus.com

15. Ящик О. Використання технології блокчейн для забезпечення автоматизації управління освітніми документами Використання технології блокчейн для забезпечення автоматизації управління освітніми документами / О. Ящик, І. Твердохліб, Ю. Франко, М. Ожга // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. – № 2. – С. 113-120.

16. Ожга М. М.Застосування технології блокчейн в інформаційній системі управління освітними документами / М. М. Ожга, О. Б. Ящик // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали ІX Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 28 квітня, 2022). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. – С. 31-33.

17. Наскрізна програма практичної підготовки студентів спеціальності 015 Професійна освіта за спеціалізацією 015.39 Цифрові технології / І. М. Цідило, В. І. Рак, М. М. Ожга [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. – 48 с.

18. Луцик І. Особливості організації проведення технологічної практики для підготовки майбутніх інженерів- педагогів галузі цифрових технологій / І. Луцик, М. Ожга, В. Рак // Практична підготовка здобувачів вищої освіти в умовах воєнного стану : матеріали міжфакультетського навчально-методичного семінару. – Тернопіль : Вектор, 2022. – С. 33-34

19. Педагогічні практики студентів спеціальності 015 Професійна освіта за спеціалізацією 015.39 Цифрові технології / І. М. Цідило, В. І. Рак, М. М. Ожга [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. – 52 c.

20. Gradient Methods for Teaching a Multilayer Neural Network to Recognize Printed Digits / S. Sveleba, I. Katerynchuk, I. Kunyo [et al.] // 2022 12th International Conference on Advanced Computer Information Technologies, ACIT 2022 (Ruzomberok 26 September 2022through 28 September 2022). – 2022. – P. 536-539. – URL.: https://www.scopus.com

21. Сіткар  Т. В. Методологічні підходи до генерації тестових завданьметодологічні підходи до генерації тестових завданькомпютерними тестуючими системами / М. М. Ожга, Т. В. Сіткар // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 11-12 листопада, 2021). – Тернопіль : ТНПУ ім В. Гнатюка, 2021. – С. 71–75.

22. Ожга М. М. Метод проєктів та його значення при вивченні 3D проектування майбутніми інженерами-педагогами / М. М. Ожга // Інноваційні технології в процесі підготовки фахівців : матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (25-26 березня 2021 року) : збірник наукових праць. – Вінниця : ВНТУ, 2021. – С. 50-52.

23. Педагогічні практики студентів спеціальності 015 Професійна освіта за спеціалізацією 015.39 Цифрові технології / Уклад.: І. М. Цідило, В. І. Рак, М. М. Ожга [et al.]. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. – 52 c.

24. Ожга М. М. Формування графічних компетентностей в майбутніх фахівців професійно-технічної освіти / М. М. Ожга, Х. В. Новіцька // Актуальні проблеми та перспективи технологічної і професійної освіти : матеріали VІ-ї Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 24-25 травня 2021 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. – С.50-51.

25. Ожга М. М. Формування графічних компетентностей засобами архітектурної візуалізації у майбутніх фахівців професійно-технічної освіти / М. М. Ожга, М. В. Панасюк // Актуальні проблеми та перспективи технологічної і професійної освіти : матеріали VІ-ї Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 24-25 травня 2021 р.). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. – С. 52–53.

26. Method and Software for Solving the Problem of Fuzzy Matching of Records in Relative Databases / Y. Franko, N. Porplytsya, M. Ozhha [et al] // 11th International Conference on Advanced Computer Information Technologies, ACIT 2021 - Proceedings (15 September 2021 through 17 September 2021). – Deggendorf, 2021. – P. 696–699. – URL.: https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85116634600&origin=SingleRecordEmailAlert&dgcid=raven_sc_search_en_us_email&txGid=1d1b2a8b235ef7490f50c2412600e0af

27. Вовк М. М. Архітектурне проектування в процесі підготовки майбутніх фахівців професійно-технічної освіти / М. М. Вовк, М. М. Ожга // Шлях у науку : перші кроки : Матеріали всеукраїнської конференції (27 травня 2020 р., м. Тернопіль). – Тернопіль : Вектор, 2020. – С 106-108.

28. Ожга М. Використання методу проєктів під час навчання систем тривимірного проєктування майбутніх інженерів-педагогів / М. Ожга, О. Потапчук, О. Ящик // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серфя : Педагогіка. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. – № 2. – С. 32–41.

29. Пальчик А. О. Компютерний дизайн та мультимедіа в середовищі Adobe Photoshop: навчально-методичний посібник для студентів спеціальності 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології)/ А.О.Пальчик, М.М.Ожга. – Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. – 158 c.

30. Методичні рекомендації до виконання курсових : для студентів спеціальності 015.10 Професійна освіта. Комп’ютерні технології / І. В. Гевко, І. Б. Луцик, М. М. Ожга [et al.]. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2019. – 36 с.

 


Menu
Приймальна комісія
Тел. (098) 416-65-93 Тел. (063) 952-00-05 Тел. (0352) 53-39-58
Email: pk@tnpu.edu.ua
Офіційна скринька
Email: info@tnpu.edu.ua

Гаряча лінія
Тел. (0352) 43-58-80 Email: pravo@tnpu.edu.ua
Ресурси