Ожга Михайло Михайлович
Кандидат педагогічних наук,
викладач
е-mail: ochga@tnpu.edu.ua
Профіль Google Scholar
ORCID
ResearcherID
Scopus
Біографія
Закінчив у 2009 р. Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка і отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Професійне навчання. Інженерна та комп’ютерна графіка» та здобув кваліфікацію магістра педагогічної освіти, інженера-педагога в галузі інженерної та комп’ютерної графіки.
У 2015 р. захистив дисертацію за спеціальністю «Теорія та методика навчання (технічні дисципліни)» на тему «Методика навчання систем 3D проектування майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю» та здобув науковий ступінь кандидата педагогічних наук.
З 2015 р. викладач кафедри комп’ютерних технологій інженерно-педагогічного факультету
Сфера наукових інтересів:
ІТ в освіті, комп’ютерна графіка, архітектурна візуалізація, комп’ютерний відео монтаж.
Основні публікації:
1. Горбатюк Р.М. Змішане навчання як нова технологія підготовки майбутніх інженерів-педагогів / Р.М. Горбатюк, М.М. Ожга. – International scientific-practical congress of pedagoguses, psychologists and medics “New Trends of Global scientific ideas. 2016.”, the 10th of March, 2016 Geneva, P. 70-78.
2. Ожга М.М. Застосування технології змішаного навчання в процесі вивчення дисципліни «Тривимірне моделювання та анімація». Актуальні проблеми та перспективи технологічної і професійної освіти матеріали міжнародної науково-практичної конференції Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка (м. Тернопіль, 23–24вересня 2016). – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2016. – С. 61-63.
3. Ozhha M. Model as a basic method for teaching the three-dimensional computer design to the future engineer-pedagogues with the computer specialization. The first Internationai Academic Conference «Science and Education in Australia, America and Eurasuia: Fundamental and Applied Science». –– Melbourne, 2014. –– S. 201––205.
4. Ожга М.М. Аналіз структури процесу проектування. Інформаційні технології підготовки майбутніх фахівців технологічної та професійної освіти: матеріали методичного семінару. – Тернопіль, 2014. – №10. – С. 45-48.
5. Ожга М.М. Критерії аналізу підручників для навчання майбутніх інженерів-педагогів 3D проектуванню. Розвиток інженерно-педагогічної освіти на засадах компетентісного підходу : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Бердянськ, 11-13 вересня 2013 р.). - Бердянськ, 2013. - С. 114-117.
6. Ожга М.М. Розробка моделі навчання майбутніх інженерів-педагогів систем об’ємного комп’ютерного проектування. Підготовка фахівців інженерно-педагогічних спеціальностей: досвід, проблеми, перспективи: матеріали регіонального наук.-практич. семінару. - Тернопіль, 2013. - С. 64-68.
7. Ожга М.М. Педагогічне моделювання як основа підвищення якості освіти інженерів-педагогів (на прикладі моделі навчання систем об’ємного комп’ютерного проектування). Управління в освіті : зб. матеріалів VI Міжн. наук.-пр. конф. (Львів, 18-19 квітня 2013 р.). – Львів, 2013. С. 193-196.