Кандидат педагогічних наук,
доцент
e-mail: sitkars@gmail.com
Освіта, професійна підготовка, наукові ступені та звання.
У 2006 році закінчив інженерно-педагогічний факультет Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка та отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання і фізика» та здобув кваліфікацію вчителя трудового навчання, фізики, креслення і безпеки життєдіяльності. Диплом ТЕ №30351844 (від 27.06.2006 р.)
З 2008 по 2011 р. навчався в аспірантурі Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за спеціальністю «Теорія і методика професійної освіти» та успішно захистив кандидатську дисертацію на тему «Підготовка інженерів-педагогів в галузі транспорту до організації педагогічного діагностування». Диплом: ДК №012254 (від 01.03.2013 р.)
З 2012 р. працює асистентом кафедри машинознавства та комп’ютерної інженерії.
З 2013р. переведений на посаду викладача кафедри машинознавства та транспорт.
У 2024 р. переведений на посаду доцента кафедри машинознавства та транспорту
Наукова діяльність.
Теоретичні та методичні аспекти підготовки майбутніх інженерів-педагогів.
Друковані праці.
Загальна кількість друкованих праць – понад 30.
Основні публікації.
1. Сіткар С.В. Соціальні трансформації та підготовка професійно мобільних інженерів-педагогів в галузі транспорту як вимога сьогодення/ С. В. Сіткар //Матеріали II міжнародної науково-практичної конференції «Соціальні трансформації у кризовий період». – Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2017. – С. 154-157.
2. Сіткар С.В. Освіта й наука як чинники соціальної стабільності та розвитку суспільства/ С. В. Сіткар, В. І. Сіткар //Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад : зб. наук. праць ІIІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 27 квітня 2017 р., м. Київ, Національний авіаційний університет / наук. ред. Н. П. Муранова. – К. : НАУ, 2017.
3. Сіткар С.В. Підготовка педагогічних фахівців в СШАта Японії: сучасний досвід/ С. В. Сіткар, Т. В. Сіткар //Психологічна культура вчителя в контексті викликів сучасності: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Тернопіль, Україна, 5-6 квітня 2017 року). / укладачі: В.С. Кавецький, А.В. Вихрущ, О.Я. Жизномірська, Т.Г. Дідух. – Тернопіль: СМП «Тайп», 2017. – С.241-244.
4. Сіткар С.В. Особливості компетентнісного оцінювання якості освіти – PISA: зарубіжний досвід, українська специфіка/ С. В. Сіткар, Т. В. Сіткар //Розвиток професійної майстерності педагога : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 26-27 квітня 2018 року). / укладачі В.Є. Кавецький, А.В. Вихрущ, О.Я. Жизномірська, І.І. Гаврищак, С.Б. Гах – Тернопіль: СМП «Тайп», 2018. – С. 305-308.
5. Сіткар С.В. Центр довузівської підготовки як важлива складова профорієнтації, контролю та моніторингу знань майбутніх абітурієнтів (на прикладі ТНПУ імені Володимира Гнатюка)/ С. В. Сіткар, В. І. Сіткар //IV Всеукраїнська науково-практична конференція «Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад» – м. Київ, Національний авіаційний університет / наук. ред. Н. П. Муранова. – К. : НАУ, 2018.
6. Stepan Sitkar, Oksana Voitovych, Roman Horbatiuk, Taras Sitkar, Tetiana Shrol, Nataliia Poliukhovych, Igor Grygus, Walery Zukow The intellectual system of movies recommendations based on the collaborative filtering Journal of Education, Health and Sport. Vol. 12 No. 3 (2022). 2022;12(3):115-127. eISSN2391-8306. DOI http://dx.doi.org/10.12775/JEHS.2022.12.03.010
7. Роман Горбатюк, Ярослав Замора, Степан Сіткар, Назар Бурега. Технологія формування професіоналізму майбутніх фахівців професійної освіти засобами мультимедійних технологій. Молодь і ринок. Щомісячний науково-педагогічний журнал. 2022. № 5 (203). С. 29–34. URL : http://mir.dspu.edu.ua/article/view/259584/260716
8. Горбатюк Р. М., Сіткар Т. В., Сіткар С. В., Ковальчук С. А., Бурега Н. В. Ефективність тестування як методу педагогічного контролю майбутніх фахівців з вищою освітою Професійна освіта: методологія, теорія та технології : зб. наук. праць. Переяслав: ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», 2021. Вип. 12. 228 с. С. 39–48. (фахове видання) https://education-journal.org/index.php/journal/issue/view/15
9. Roman Horbatiuk, Stepan Sitkar, Sitkar Taras, Svitlana Konovalchuk, Nazar Burega. The Effectiveness of Testing as a Method of Pedagogical Control of Future Specialists With Higher Education. Professional Education: methodology, theory and technologies 2021. № 13. С. 79-95.
DOI: https://doi.org/10.31470/2415-3729-2021-13-79-95.
10. Stepan Sitkar, Oksana Voitovych, Roman Horbatiuk, Taras Sitkar, Tetiana Shrol, Nataliia Poliukhovych, Igor Grygus, Walery Zukow The intellectual system of movies recommendations based on the collaborative filtering Journal of Education, Health and Sport. Vol. 12 No. 3 (2022). 2022;12(3):115-127. eISSN2391-8306.DOIhttp://dx.doi.org/10.12775/JEHS.2022.12.03.010
11. Горбатюк Р. М., Ярослав Замора, Микола Рутило, Степан Сіткар, Назар Бурега. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в процесі підготовки фахівців професійної освіти. Молодь і ринок. Щомісячний науково-педагогічний журнал. – Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка. № 2/210, 2023. С. 72–77.
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.275471
12. Горбатюк Р. М., Білан Н. М., Сіткар С. В. Діагностична компетентність у структурі професійної підготовки здобувачів вищої освіти. Молодь і ринок. Щомісячний науково-педагогічний журнал. – Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка. № 8/216, 2023. С. 53–57. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.289422.
Науковий або науково-педагогічний стаж, кількість років:
12 – педагогічного (викладацького) 0 – науково-педагогічний стаж
Участь у конференціях
Неодноразово приймав участь у міжнародних конференціях в Україні.
Робота із студентами
1. Керівництво науковою роботою магістранта Дмитрука М. Я., яка виборола друге місце у ІІ турі на Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт у галузі «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті». Конкурс проходив 4 квітня 2019 року в Мелітопольському державному педагогічному університеті ім. Б. Хмельницького.
2. Керівництво науковою роботою магістранта Бачинського М. М., яка виборола призове місце у ІІ турі на Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт у галузі «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті». Конкурс проходив 3 квітня 2020 року в Мелітопольському державному педагогічному університеті ім. Б. Хмельницького.
3. Керівництво науковою роботою магістрантки Качалуби Н. Р., яка виборола друге місце у ІІ турі на Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт у галузі «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті». Конкурс проходив в квітня 2021 року в Мелітопольському державному педагогічному університеті ім. Б. Хмельницького.
4. Керівництво науковою роботою магістранта Альохіна О. А., яка виборола перше місце у І турі на Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт у галузі «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті». Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б. Хмельницького.
Навчальні дисципліни
- Методика професійного навчання;
- Освітня інноватика у вищій школі;
- Інновації в логістиці;
- Експертне оцінювання в освітніх вимірюваннях;
- Тестування у галузі НR-менеджменту.
Отримані сертифікати з підвищення кваліфікації:
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка (м. Дрогобич. Львівська обл. Україна). 31.03.2021 р. – завершив стажування за темою «Теоретичні і прикладні аспекти підготовки майбутніх фахівців професійної освіти». Довідка про проходження стажування СТ 21/11 № 298 від 01.04.2021 р.