Синоруб Галина Петрівна 


Синоруб Галина Петрівна


кандидат наук із соціальних комунікацій,


доцент кафедри журналістики




Адреса робочої електронної пошти

sunoryb@tnpu.edu.ua



Профілі
  



Освіта та науково-педагогічна діяльність

У 1998 р. закінчила психологічний факультет Тернопільського експериментального інституту педагогічної освіти, отримала диплом з відзнакою спеціаліста з практичної психології. У 2006 р. здобула кваліфікацію магістра психології, викладача психологічних дисциплін у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка.
З 2005 року працювала практичним психологом, викладачем психологічних дисциплін у Галицькому коледжі імені В’ячеслава Чорновола (м. Тернопіль). У 2009 р. захистила кандидатську дисертацію «Поняття конфліктного наповнення діяльності мас-медіа в теорії соціальних комунікацій (контекст формування поведінки аудиторії) зі спеціальності 27.00.01. (теорія та історія соціальних комунікацій) у спеціалізованій вченій раді Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
З 2011 р. працює на кафедрі журналістики. 
Вчене звання доцента присвоєно у 2019 році. 
З 2015 по 2019 рр. – заступник декана з навчальної роботи факультету філології і журналістики ТНПУ.
З 2020 р. – голова комісії із внутрішнього забезпечення якості освіти факультету філології і журналістики ТНПУ.
 Член університетської комісії з етики та управління конфліктами.
 Член ГО «Спілка науковців України».
 Член ГО «Прогресильні»
Член редакційної колегії навчального, наукового, науково-популярного журналу, присвяченого дослідженням у сферах публічного управління та адміністрування, соціальних комунікацій. «Public networks and communications».  Донецький національний університет імені Василя Стуса.
Лекторка програм підвищення кваліфікації для державних службовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування у державному закладі післядипломної освіти «Тернопільський регіональний центр підвищення кваліфікації» та для працівників освіти «Центру післядипломної освіти ТНПУ».
Авторка близько ста наукових і методичних публікацій, у т. ч. статей у наукометричній базі Scopus, у наукометричних базах Index Copernicus, Google Scholar, монографії, навчально-методичних рекомендацій; учасниця міжнародних та всеукраїнських науково-практичних конференцій, семінарів, тренінгів.

Навчальні дисципліни

перший (бакалаврський) рівень: «Журналістський фах: інтернет-журналістика», «Сучасні технології медіагалузі: інтернет», «Соціологія масової комунікації», «Медіаконфліктологія», «Медіапсихологія»;
другий (магістерський) рівень: «Соціологія громадської думки», «Індивідуальний проєкт: контент блогу журналіста», «Прогресивні практики медіа ЄС», «Комунікаційні системи Великої Британії», «Мультимедійний журналістський проєкт: практикум»;
третій (освітньо-науковий, аспірантура) рівень: «Практикум з нових технологій в мас-медіа», «Світові медіасистеми».

Професійний розвиток

2015 р. – стажування у Центрі дистанційного навчання та новітніх освітніх технологій Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка на тему: «Технології дистанційного онлайн-навчання»;
2018 р. – сертифікований курс навчання у межах проєкту «Медіашкола з децентралізації. Курс II», Центр політичних студій та аналітики «Ейдос», Підрозділ із налагодження комунікації та діалогу Програми «U-LEAD з Європою»;
2018-2019 рр. – закордонне сертифіковане стажування: Katedra Technologii Informacyjnych Mediów, Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego (м. Варшава, Польща);
2019 р. – підвищення кваліфікації  на кафедрі журналістики ПВНЗ «Міжнародного економіко-гуманітарного університету ім. акад. С. Дем'янчука», м. Рівне;
2019-2020 рр. – міжнародне стажування викладача / викладачки журналістики на досвіді європейського мовника за темою «Bvbm as the representative of citizen media interests in Germany. The issue of the experience implementation in Ukraine». Bundesvorsitzender y Bundesvorsitzender  des Bundesverbandes Bürgermedien in Deutschland;
2019-2020 рр. – професійне стажування та підвищення кваліфікації за спеціальною партнерською програмою «Академія з прав людини для журналістів та журналісток». Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Комісія з журналістської етики, Центр прав людини ZMINA, Програма розвитку ООН в Україні, Міністерство закордонних справ Данії;
2020 р. – підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Антикризовий національний онлайн-EdCamp 2020: школа зараз і у «світі після», ЕдКемп Україна, МОН; 
2020 р. – сертифікований семінар-тренінг «Використання діяльнісних компонентів та онлайн-комунікацій системи Moodle», Центр дистанційного навчання Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка;
2020 р. – сертифікований онлайн-курс «Викладачі 4.0: Ефективні підходи для дистанційної освіти» (організатори Servier Ukraine, UGEN, Центр «Розвиток КСВ»);
2020-2021 рр. – I, II, III Академія з прав людини для викладачів та викладачок журналістики, Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Центр прав людини ZMINA, Програма розвитку ООН за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Данії;
2021 р. – онлайн-курс «У фокусі – Крим», реалізований за підтримки Європейської федерації журналістів та в партнерстві з профільними факультетами / кафедрами журналістики провідних українських вищих навчальних закладів;
2021-2024 р. – підвищення кваліфікації та розвитку педагогічних компетентностей викладачів. KNU Teach Week. UGEN, НМЦОНП, відділ забезпечення якості освіти, сектор працевлаштування КНУ імені Тараса Шевченка. За підтримки SoftServe, Райф, GlobalLogic «МЕТРО Кеш енд Кері Україна»;
2022 р. – підвищення кваліфікації в межах освітнього табору «Академія приватності», що реалізовується ГО «Privacy HUB» за підтримки Європейською Союзу, Міжнародного Фонду «Відродження», проєкту «Цифрові, інклюзивні, доступні: підтримка цифровізації державних послуг в Україні» (Проєкт підтримки Дія), Програма розвитку ООН в Україні реалізується за фінансуванням Швеції та сприяння Міністерства освіти і науки України;
2022 р. – тренінговий онлайн-курс «Інформаційна безпека в умовах війни з росією». Школа місцевого самоврядування. ГО «Відкрите Суспільство України»;
2022, 2023рр. – міжнародне стажування «Digital Future: Blended Learning». DAAD German Academic Exchange Service DigIn.Net 2 Project. Kothen-Kyiv-Odesa-Ternopil;
2023-2025 рр. – серія курсів підвищення кваліфікації «Прогресильне викладання: складові системи якості вищої освіти», «7 днів прогресильності. Створюємо сучасне освітнє середовище», «Штучний інтелект та майбутнє освіти», «Прогресивне викладання: інтенсив від Острівців», «Висвітлення тематики політичного фінансування та політичної корупції». ГО «Прогресильні»;
2023 р. – курс «Організація викладання курсу «Висвітлення тематики політичного фінансування та політичної корупції». IFES (Міжнародна фунданція виборчих систем), USAID від американського народу, UKaid from the Britsh people, Canada іn partnership with»;
2023 р. – курс «Фокус – людина: робота медіа з чутливими темами» в межах програми «Єднання заради дії», яка ареалізується IREX в Україні за підтримки Державного департаменту США; 
2023 р. – навчальний курс «Гейміфікація в освіті: з чого почати» у межах проєкту «Академія викладачів журналістики» за підтримки DW Akademie. Академія викладачів журналістики. Український інститут медіа та комунікації;
2023 р. – курс у межах VII Міжнародного форуму «Медіація і право» Українська Академія Медіації в рамках Проєкту ЄС CONSENT, EU Project Pravo-Justice.Партнери: International Mediation Institute, Singapore International Dispute Resolution Academy (SIDRA), „MiKK e.V. Mediation bei internationalen Kindschaftskonflikten», „MiKK e.V. Mediation bei internationalen Kindschaftskonflikten», CONCILIA (conflict management. A.D.R), ADR Center România, Mediation Academy and Legal Studies, MediateGuru, Sambold Law & ADR, Erickson Mediation Institute, HUMEDIJACIJA, Національна служба посередництва і примирення, International Commercial Arbitration Court, Національна асоціація медіаторів України (НАМУ), Асоціація сімейних медіаторів України, Львівський центр медіації, Одеська обласна група медіації, Український Центр Медіації та переговорів, Commercial Mediation Group, Центр медіації та діалогу, Ліга Медіаторів України, МТЦ «Школа медіації», Центр Права та Посередництва/Center for Law & Mediation, GEMME Ukraine, Асоціація правників України (АПУ) та ін. 
2024 р. – стажування «Інноваційні підходи у викладанні фахових дисциплін». Кафедра журналістики, реклами і зв’язків з громадськістю Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. 
2024 р. – тренінговий курс «Нове медійне законодавство та преса». ГО «Платформа прав людини». Тернопіль;
2024 р. – курс підвищення кваліфікації «Емоційне здоров’я освітян: психологічна стійкість і турбота про себе», організований ГО «Прогресильні»;
2024 р. – тренінг-практикум «Три важливих фактори в практиці успішних медіа: менеджмент, маркетинг, монетизація» в межах міжнародного проєкту «Підвищення якості підготовки молодих журналістів в Україні». Чеська громадська організація Асоціація з міжнародних питань (АМО) за підтримки Міністерства закордонних справ Чехії;
2025 р. – серія воркшопів у межах Міжнародної Зимової Школи Жана Моне «Менеджмент академічних проєктів та ефективна комунікація – 2025». Проєкт програми ЄС Еразмус+ «Політика та кращі практики Європейського Союзу з управління академічними проєктами» (101085243 - ProEU - ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH) та «Екоменеджмент та екокомунікація у Європейському Союзі: до кліматично нейтральної Європи» (101127449 - EcoEurope - ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH);
2025 р. – тренінг-практикум «Від ідей до статей» у межах міжнародного проєкту «Інноваційні підходи до наукової та журналістської практики». Чеська громадська організація Асоціація з міжнародних питань (АМО) за підтримки Міністерства закордонних справ Чехії;
2025 р. – тренінгова програма «Інтегруємо медіаграмотність в освітні програми з журналістики». ГО «Український інститут медіа та комунікацій» за підтримки Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні та за фінансування уряду Японії;
2025 р. – тренінг «STOPманіпулятор», організований Академією Української Преси за підтримки Friedrich Naumann Foundation for Freedom Ukraine;
2025 р. – навчальний курс «Навчання свідомих та відповідальних громадян України», організований Українським безпековим клубом у співпраці з Фондом сприяння демократії;
2025 р. – навчання за «Програмою професійного розвитку академічних менеджерів». Світовий Банк «UIHERP – Ukraine Improving Higher Education for Results Project». Міністерство освіти і науки України. Британська Рада в Україні.

Наукова, методична та громадська діяльність

Сфера наукових інтересів: тенденції розвитку медіаіндустрії в Україні, психологічні особливості медіаспоживання та інформаційної стійкості в умовах війни, розвиток нових медіа та специфіка онлайн-аудиторії, конфліктне наповнення медіатекстів, медіакомунікація, шляхи вдосконалення навчального процесу та підготовки майбутніх журналістів.

Науково-дослідні теми

2014-2016 рр. – учасник колективної наукової теми 6.030200 «Публіцистична комунікація: теорія та історія» (НДР  0113U003332); керівник д. філол. н., проф. Н. М. Поплавська.
2017-2022 рр. – учасник колективної наукової теми 6.030200 «Тенденції розвитку медіагалузі і регіональні ЗМІ»; керівник д. філол. н., проф. Н. М. Поплавська.
З 2023 р. до сьогодні – учасник колективної наукової теми 0123U101024 «Регіональні медіа у контексті викликів часу», керівник д. філол. н., проф. Н. М. Поплавська.

Проєкти

2012-2015 рр. – міжнародний проєкт Темпус IV «Кросмедіа і якісний журналізм» за підтримки Університету Пассау (м. Пассау, Німеччина) та Університету «Лючія Блага» (м. Сібіу, Румунія);
2019-2024 рр. – міжнародний проєкт «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність», реалізований Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) за підтримки Посольства США та Посольства Великої Британії в Україні, у партнерстві з Міністерством освіти і науки України та Академією української преси;
2020 р. – проєкт «Фейкотрощі», що реалізується в Національній академії національної гвардії України ГО «Центр аналітики і розслідувань» та фактчек-проєктом «БезБ-Без Брехні» за підтримки Фонду сприяння демократії посольства США в Україні;
2021р. – міжнародний проєкт Projekt nr 48/12-2019/ FAMI «Świętokrzyskie – dobre sąsiedztwo na rzecz integracji cudzoziemców» współfinansowanego z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji "Bezpieczna przystań» (23.08.-29.08.2021рр.). Kielce, Poland;
2021-2025 рр. Авторка й організаторка освітнього проєкту Медіашколи «В Етері»;
2022 р. – проєкт «Гендерночутливий простір сучасної журналістики» Організатор – ВОГО «Волинський прес-клуб» у партнерстві з Гендерним центром Волині, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агенством США з міжнародного розвитку (#USAID) і виконується міжнародною організацією Internews;
2020-2022 рр. – міжнародний проєкт «Використання даних у боротьбі проти маніпуляцій та дезінформації», «Підвищення якості навчання молодих журналістів в Україні». Чеська громадська організація: Асоціація з міжнародних питань (AMO) у співпраці з «Інтерньюз-Україна» та Texty.org.ua за підтримки Міністерства закордонних справ Чехії;
2020-2024 рр. – проєкт розвитку співпраці бізнесу та університетів для викладачів «Uni-Biz Bridge Camp» з розвитку soft skills викладача CEO UGEN Ukraine;
2025р. – проєкт «Програма професійного розвитку академічних менеджерів» Світового Банку «UIHERP – Ukraine Improving Higher Education for Results Project». Міністерство освіти і науки України. Британська Рада в Україні.

Основні праці

Монографії:
1. Синоруб Г. П. Виклики сучасної української аудиторії: візуальний контент у кросмедійній історії. Ukrajinistika: minulost, přítomnost, budoucnost III. Jazyk: kolektivní monografie věnovaná 20. Výročí zahájení výuky ukrajinštiny jako studijního oboru na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Brno, 2015. S.513-521.
2. Синоруб Г., Поплавська Н., Дащенко Н., Турчин А., Поплавська І. Bürgerlicher widerstand in dem ukrainischen medien diskurs: dynamic und darstellungs aspekte. Freedom of the media – Freedom through media? : Global journalism research series. Vol.4 ; series editors : O.  Hahn, R. Schroeder. – Bonn – Sibiu. – 2015 р. P. 101-109
3. Синоруб Г. П. Поняття конфліктного наповнення діяльності мас-медіа в теорії соціальної комунікації (контекст формування поведінки аудиторії). Тернопіль: видавництво ТНПУ, 2016. 200 с.
4. Синоруб Г. П. Трансформаційні процеси в сучасній медіаіндустрії як шлях до якісної журналістики. Кросмедіа: контент, технології, перспективи за заг.ред.д.н.із соц.ком. В. Е. Шевченко. ІЖ КНУ ім. Т. Шевченка, 2017. С.23-33.
5. Synorub H., Dragan-Ivanets N. Youtube streaming as an interactive presentation of student's projects (as an example of the subject «specialization: internet, TV»). Role of science and education for sustainable development: monograph 44. Katowice: Publishing House of University of Technology, 2021. P. 570-575.
6. Synorub Halyna, Yordan Hanna ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN THE PROFESSIONAL ACTIVITIES OF FUTURE JOURNALISTS: ADVANTAGES AND DISADVANTAGES. AI-Driven Transformation: Mapping the Course for Future Business Landscapes: Monograph. Gen. edit. Olha Prokopenko, Marina Järvis, Tallinn: Teadmus OÜ, 2024, 257 p. Р. 239-246. URL: https://conference.euas.eu/2023/wp-content/uploads/2024/03/Monograph2023.pdf. 
7. Synorub H. Ways of Forming Informational Resilience of the Audience Under Wartime Conditions. Big Data: Post-truth and Disinformation in Politics and Economy during Times of Conflict. Series: Studies in Politics, Security and Society. – Berlin ; Bruxelles ; Chennai ; Lausanne ; New York ; Oxford : Peter Lang, 2025. VOL. 60. P. 75-96.

Посібники:
1. Poplavska N., Sadivnichyj V., Dashchenko N., Synorub G. Jurnalismul online. Crossmedia. Un ghid pentru studentii specializarilor de jurnalism; editiri: I. N.  Cretu, M. Guzun, L. Vasylyk. – Bonn – Sibiu: Schiller Publishing House, 2015. S. 58-65.
2. Поплавська Н., Садівничий В., Дащенко Н., Синоруб Г., Яненко Я. Онлайн-журналістика. Підручник з крос-медіа.  Видавці: І. Н. Крецу, М. Гузун, Л. Василик. Bonn – Sibiu: Schiller Publishing House, 2015. С. 60-67.
3. Конструктор вправ. Онлайн-посібник з медіаграмотності для викладачів журналістики. Збірник практичних завдань з інфомедійної грамотності, інтегрованої до фахової підготовки студентів-журналістів (у співавторстві). Відп. ред. та упоряд. Будівська Г., Дуцик Д., Тараненко О. Київ: IREX, 2022. URL: https://e-courses.jta.com.ua/wp-content/uploads/2022/02/LD-E_CJ_podcast-1.pdf 

Методичні розробки:
1. Синоруб Г. П., Мединська О. Я., Шендеровський К. С.  Права людини та людина в інституції: медіафокус на реалізацію соціальних прав людини. Права людини та мас-медіа в Україні: збірник конспектів лекцій. Київ: Інститут журналістики КНУ імені Тараса Шевченка, 2020. Ч. 2. С. 204-223.
2. Синоруб Г. П., Мединська О. Я. Цифрові права в Україні як медіатема. Права людини та мас-медіа в Україні. Частина 3: збірник конспектів лекцій. Авт. кол. за ред. Виртосу І., Шендеровського. К. Київ: Інститут журналістики КНУ імені Тараса Шевченка, 2021, С.340-345.
3. Синоруб Г. П., Буяк Б. Б., Дащенко Н. Л., Йордан Г. М. Сертифікована навчальна програма «Інфомедійна грамотність», розроблена в рамках проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність», який виконується Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) за підтримки Посольств США та Великої Британії, у партнерстві з Міністерством освіти і науки України та Академією Української преси.
4. Розробка онлайн-лекцій: «Шляхи формування критичного мислення», «Актуальні проблеми інфомедійної грамотності», «Ефективна комунікація та управління конфліктами в умовах впровадження змін», «Інформаційна стійкість та відповідальне медіаспоживання в період війни»   для працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування в рамках спеціальної короткострокової програми підвищення кваліфікації (Тернопільський регіональний Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій) та для працівників освіти в рамках підвищення кваліфікації (Центр післядипломної освіти ТНПУ).
5. Синоруб Г. П., Біла Н. В. Програми навчального курсу для онлайн-медіашколи «В ЕТЕРІ» (авторський проєкт) 2021-2023рр. URL: https://cutt.ly/YTwcSPv 
6. Синоруб Г., Савелюк Н. Навчальна програма ЗКППК „Психологічна безпека і відповідальне медіаспоживання в умовах невизначеності» для підвищення кваліфікації державних службовців категорій «Б» і «В» та посадових осіб органів місцевого самоврядування IV-VII категорій посад, 2023р. URL: http://surl.li/eyenl
7. Портфоліо. Методичні рекомендації для виконання: для здобувачів спеціальності 061 Журналістика першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Н. М. Поплавська, Г. П. Синоруб. [упорядники].Тернопіль, 2025. 26 с.

Вибрані статті у закордонних виданнях:
1. Синоруб Г.П. Логіко-структурний аналіз конфлікту в мас-медіа. EVROPSKÝ POLITICKÝ A PRÁVNÍ DISKURZ Eviden ní  íslo: MK R E 22311 Vydavatel: BEROSTAV DRUŽSTVO, Svazek 44. vydání 2017, Praha 4 – Nusle S.166-176.
2. H. Synorub Storytelling in environment of media: particular qualities of development. International Scientific and Practical Conference «World Science» № 8(24), Vol.2, August 2017. С.32–35.
3. Synorub H., Medynska O. Hate speech in the internet discourse. Media poczatku XXI wieku. Logistyka i administrowanie w mediach. Zarzadzanie Big Data. red. naukowy Agata Opolska-Bielanska. Warszawa: Uniwersytet Warszawski, Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, 2019. S. 37-43.
4. Halyna P. Synorub, Iryna M. Nestayko, Inna V. Poplavska, OlesiaYa. Medynska, Nataliia M. Poplavska  Crossmedia as an innovative technology in training the humanities students in higher school. Information Technologies and Learning Tools. Theory, Method sand Practice of Using ICT in Education. 2019. Vol 70. No 2. S. 257-270. DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v70i2.2762 (WEB of Science).
5. Halyna P. Synorub, Olesia Ya. Medynska, Anatolii V. Vykhrushch, Solomiia I. Hnatyshyn, Anatolii O. Klymenko, Tetiana I. Horpinich. Development of information culture of students of humanitarian specialities. Information Technologies and Learning Tools. 2019, Vol 72, № 4. S. 152-167. DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v72i4.2922 (WEB of Science).
6. Nataliya Poplavska, Halyna Synorub, Hanna Yordan, Olesia Medynska, Oksana Kushnir, Nataliya Dragan-Ivanets. The Use of Binary Online Lessons in the Context of Forming Critical Thinking in Future Journalists. Journal of Curriculum and Teaching. Vol 11, No 1 (2022). P. 273–285. DOI: https://doi.org/10.5430/jct.v11n1p273 (Scopus).
7. Olesia Ya. Medynska, Halyna P. Synorub, Iryna M. Nestayko, Oksana V. Kushnir, Solomiia I. Hnatyshyn, Lesia I. Bilovus, Larysa Ya. Fedoniuk. THE SYSTEM OF PROMOTING A HEALTHY LIFESTYLE IN THE UKRAINIAN REGIONAL PRINT MEDIA. Wiadomosci Lekarskie. Official journal of the Polish Medical Association (Warsaw, Poland, 1960). VOLUME LXXV, ISSUE 7, JULY 2022. S. 1781–1788. DOI: 10.36740/WLek202207131 (Scopus).
8. Synorub H. ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN THE PROFESSIONAL ACTIVITIES OF FUTURE JOURNALISTS: ADVANTAGES AND DISADVANTAGES / H. Synorub, H. Yordan // AI-Driven Transformation: Mapping the Course for Future Business Landscapes: monograph. Tallinn : Teadmus OÜ, 2024. P. 239-246.
9. Синоруб Г. Психологічна стійкість як важлива складова професійної компетентності журналіста. Język i kultura ukraińska we współczesnej humanitarnej przestrzeni czasowej: aspekty komunikacji międzyjęzykowej i kształtowanie kompetencji komunikacyjnych współczesnego specjalisty : zbior materia.ow IV Mi.dzynarodowej naukowo-praktycznej konferencji online (Irpiń - Łomża, 21 lutego 2025 r.). Łomża : MANS w Łomży, 2025. S. 260-265

Вибрані статті у фахових українських виданнях:
1. Синоруб Г., Мединська О. Мова ворожнечі у виборчому дискурсі (за матеріалами онлайн-видань «Українська правда», «Дзеркало тижня», «Вільне життя плюс» та інформаційного агентства «рубрика». Наукові записки. Серія: Мовознавство. 2 (30) 2018. С. 55-62.
2. Синоруб Г. П. Мобільні технології та сучасний медіатекст. Вісник Львівського університету. Серія журналістика: Збірник наукових праць. Львiвський національний університет iменi Iвана Франка. 2019. Випуск 46. С. 273-280.
3. Синоруб Г. П., Драган-Іванець Н. В. Вебінар як інтерактивне мережеве навчальне заняття (на прикладі дисципліни «Спеціалізація: інтернет, телебачення»). Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль: ТНПУ, 2020. № 1. С. 175-181.
4. Синоруб Г. П., Драган-Іванець Н. В. Навчальне відео як творчий проєкт студентів-журналістів в умовах дистанційного навчання (на прикладі дисципліни «Спеціалізація: інтернет, телебачення»). Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль: ТНПУ, 2021.  № 2. C. 137–144.
5. Синоруб Г. П., Йордан Г. М. Формування критичного мислення в майбутніх медійників (на прикладі бінарного онлайн-заняття з дисциплін «Журналістський фах: інтернет-журналістика» та «Журналістський фах: фотожурналістика»). Інфомедійна грамотність – невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти: збірник статей. Київ: Академія української преси: Центр Вільної преси, 2021. С. 167-172.
6. Синоруб Г. П., Йордан Г. М.,  Мединська О. Я., Особа Н. М. Механізми формування інфомедійної грамотності у студентів педагогічних спеціальностей. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль: ТНПУ, 2022. № 1. С. 106-115.
7. Синоруб Г. П., Біла Н. В., Дащенко Н. Л.  Формування навичок публічного мовлення студентів-журналістів. Вісник науки та освіти. (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»). Випуск N 1(7). Київ. 2023, С.334-351.
8. Кушнір О., Біла Н., Мединська О., Синоруб Г. Вербалізація емоцій в українських онлайн-медіа. Communications and Communicative Technologies. Дніпро: Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара. 2024. Вип. 24. С. 3–14. DOI: https://doi.org/10.15421/292401

Відзнаки і нагороди

Грамота Тернопільської міської ради. 2020 р.
Грамота Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.  2020 р.
Подяка благодійного фонду MagneticOne.org. 2020 р.
Почесна грамота Тернопільської обласної ради. 2021р.
Грамота МОН. 2023 р.
Грамота Тернопільської обласної військової адміністрації. 2024 р.


Menu
Приймальна комісія
Тел. (098) 416-65-93 Тел. (063) 952-00-05 Тел. (0352) 53-39-58
Email: pk@tnpu.edu.ua
Офіційна скринька
Email: info@tnpu.edu.ua

Гаряча лінія
Тел. (0352) 43-58-80 Email: pravo@tnpu.edu.ua
Ресурси