Доцент кафедри англійської філології та методики навчання англійської мови
У 1988-1992 рр. навчалася на філологічному факультеті Тернопільського державного педагогічного інституту. Спеціальність: російська мова і література; англійська мова, кваліфікація: учитель російської мови і літератури, англійської мови.
У 2009-2011 рр. навчалася в аспірантурі Київського національного лінгвістичного університету, за спеціальністю 13.00.02 – «Теорія і методика навчання: германські мови».
2012 року захистила кандидатську дисертацію «Методика формування вмінь говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації» (13.00.02).
Отримала вчене звання доцента у 2015 році.
Брала участь у роботі спеціалізованої вченої ради К 58.053.05 для захисту кандидатських дисертацій за спеціальностями 13.00.02 – «теорія та методика навчання: германські мови, 13.00.02 – теорія та методика навчання: українська мова» у Тернопільському національному педагогічному університеті ім. Володимира Гнатюка. Здійснює рецензування дисертацій на здобуття ступеня доктора філософії з галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка» зі спеціальностей 011 Освітні, педагогічні науки та 014 Середня освіта у разових спеціалізованих вчених радах.
З 2023 р. працює у редколегії наукового видання ТНПУ імені Володимира Гнатюка “Studia Methodologica”.
Участь у проєктах
Проєкт MultiEd - Foreign Language Teacher Training Capacity Development as a Way to Ukraine’s Multilingual Education and European Integration (“Розвиток потенціалу підготовки учителів іноземної мови як шлях до впровадження багатомовної освіти та європейської інтеграції України”) 2019-2023
Проєкт Asset (Strength) Based Pedagogies for Quality Holistic Learning (“Холістичні педагогіки для якісного навчання”) 2024
Проєкт DigiFLEd – Modernization of University Education Programmes in Foreign Languages by Integrating Information Technologies (“Модернізація університетських освітніх програм з іноземних мов на основі інтеграції інформаційними технологіями”) 2024-2027
Стажування
2019 р. – підвищення кваліфікації у Чернівецькому національному університеті імені Юрія Федьковича.
2021 р. – підвищення кваліфікації у Тартуському університеті, Естонія.
2022 р. – навчальний візит до Гейдельберзького університету, Німеччина
2023 р. – міжнародне онлайн стажування “Digital Future: Blended Learning”
2024 р. – підвищення кваліфікації у Прикарпатському національному університеті імені Василя Стефаника
– підвищення кваліфікації у TESOL Ukraine Teacher Development Institute “Intercultural and Innovative Language Education” (“Міжкультурна і інноваційна мовна освіта”, дистанційно)
– підвищення кваліфікації від UALTA “Emerging Trends in Language Testing and Assessment” (ВУАМТО, “Нові тенденції у мовному тестуванні і оцінюванні”, дистанційно)
– навчальний візит до Університету Північної Македонії, Греція
Навчання іноземних мов і культур, навчання іншомовного говоріння, драматизація у навчанні іноземних мов, технології навчання іноземної мови.
1. Datskiv O. Developing future English teachers’ emotional intelligence via dramatization. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. 2017. № 4. С.49-56.
2. Дацків О.П. Удосконалення вмінь читання майбутніх учителів англійської мови із застосуванням драматизації. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. 2017. № 2( 57). С. 171-177.
http://mdu.edu.ua/wp-content/uploads/Nauk_visnik-2-57-2017.pdf
3. Datskiv O. Developing Future English Teachers’ Writing Skills Using Checklists. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. 2018. №2. С. 58-65. https://doi.org/10.25128/2415-3605.18.2.8
4. Zadorozhna I., Datskiv O., Levchyk N. Development of pre-service foreign languages teachers’ emotional intelligence by means of reflection. Advanced Education. 2018. Issue 10. P. 62-68. https://doi.org/10.20535/2410-8286.144538
5. Nikolaeva S., Zadorozhna I., Datskiv O. Development of Pre-Service English Teachers’ Language Skills and Learner Autonomy via Blended Learning. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala. 2019. Vol.11. No 2. P. 222-239. http://dx.doi.org/10.18662/rrem/126
6. Zadorozhna I., Datskiv O., Shon O. Exploring Students’ Expectations of the University Course. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala. 2020. 12(1Sup1). P. 293-303. https://doi.org/10.18662/rrem/12.1sup1/236
7. Zadorozhna I., Datskiv O., Shepitchak V. Pre-service English teachers’ attitudes to co-teaching. Advanced Education. 2020. 7(15). P. 41-46. https://doi.org/10.20535/2410-8286.197576
8. Дацків О., Чернявська С. Особливості інклюзивного навчання іноземної мови в початковій школі. Іноземні мови. Київ, 2021. № 3. С. 44-50. https://doi.org/10.32589/1817-8510.2021.3.241160
9. Zadorozhna I., Datskiv O. Motivation of pre-service English teachers to learn English as a foreign language in challenging circumstances. Advanced Education. 2022. Vol. 9(21). P. 86-99. https://doi.org/10.20535/2410-8286.261715
10. Дацків О. Комплекс вправ і завдань для вдосконалення професійно орієнтованого говоріння англійською мовою. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. Тернопіль, 2022. Том 1. № 1. С. 149-161. https://doi.org/10.25128/2415-3605.22.1.18
11. Zadorozhna I., Datskiv O. Motivation of pre-service English teachers to learn English as a foreign language in challenging circumstances. Advanced Education. 2022. Vol. 9(21). P. 86-99. https://doi.org/10.20535/2410-8286.261715
12. Datskiv O. Teaching professionally oriented reading strategies to pre-service English teachers. Studia methodologica. 2023. No. 56. P. 26-36. https://doi.org/10.32782/2307-1222.2023-56