Ладика Ольга Володимирівна
Google Scholar
Research Gate
Research ID
ORCID
Народилася у м.Тернопіль. Закінчила з відзнакою Тернопільську загальоноосвітню школу №22.
Закінчила факультет іноземних мов Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка (2004) зі ступенем магістра з відзнакою, спеціальність: Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська); кваліфікація: магістр педагогічної освіти, викладач англійської мови, вчитель німецької мови та зарубіжної літератури.
30 березня 2021 року присуджено вчене звання доцента.
Стажування та участь у проєктах
1. Проєкт «New Generation School Teacher / Шкільний учитель нового покоління», British Council in Ukraine та МОН України (2017 - 2021 рр).
2. Міжнародний семінар «TOOL FAIR XIII – #PowerUp!», SALTO-YOUTH EuroMed & Good Practices (SALTO), Croatian National Agency за підтримки Erasmus+ programme (12.11 – 16.11.2018 р.), Split, Croatia.
3. «EduACTor for change – partnership-building training and contact making seminar», Platform generation Europa (Austria) за підтримки Erasmus+ programme та Academy of Innovation (29.05 – 26.07.2019 р.), Mariapfar, Austria; сертифікат від 14.06.2019 – у кількості 150 годин.
4. Проєкт «Learn to Discern / Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність» (2019-2021 рр.) (у співпраці з Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX), Посольством США та Великої Британії, Міністерством освіти і науки України, Академією української преси).
5. Стажування у Маріупольському державному університеті на кафедрі англійської філології (16.11 – 29.12.2020 р.); сертифікат від 29.12.2020 – у кількості 180 годин.
6. Проєкт програми Еразмус+ (CBHE) «MultiEd / Розвиток потенціалу підготовки учителів іноземної мови на шляху України до впровадження багатомовної освіти та європейської інтеграції» (2020-2022 рр.): «Content and Language Integrated Learning for Tertiary Education», «Media Literacy course design».
Сфера наукових інтересів
Linguistics, linguistic culture study, language concepts, лінгвокультурологія, лінгвоконцептологія, психолінгвістика, міжкультурна комунікація, інтернет комунікація, методика навчання англійської мови.
Основні публікації
У науковому доробку понад 30 публікацій.
1. Ладика О.В. Структура лінгвокультурного концепту AMERICAN DREAM: методика її дослідження. Мовні і концептуальні картини світу: Зб. наук. праць. Вип. 1. Ч. 2. Київ: ВПЦ “Київський університет”, 2015. C. 131–136.
2. Ладика О.В. Методологія дослідження лінгвокультурного концепту American Dream. Одеський лінгвістичний вісник, 2015. Т. 1. Вип. 6. С. 47-51.
3. Ladyka O.V., Levchyk N.S. Linguocultural Approach in Foreign Language Teaching. Science, Research, Development. Philology, Sociology and Cultorology #8: Zbiór artykułów naukowych recenzowanych. Warszawa: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2018. S. 27-29.
4. Ярема О.Б., Задорожна І.П., Ладика О.В. Distribution of Allusions in British Modernist Prose. Odessa linguistic journal, # 11, 2018. P. 101–112.
5. Ladyka Olha, Yarema Oksana. Lexical Realization of the Concept AMERICAN DREAM in 16-19th centuries. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Мовознавство. Тернопіль: Осадца Ю.В., 2019. Вип. І (31). C. 94-104.
6. Ладика Ольга, Ярема Оксана. Навчання запобігання видам шахрайства у медійному просторі. Збірник статей Восьмої міжнародної науково-методичної конференції «Критичне мислення в епоху токсичного контенту». Київ: Центр Вільної Преси, Академія української преси, 2020. С. 474-481.
7. Ladyka O.V., Levchyk N.S. Phraseological units of terminological character in English popular science texts in economics. Zbiór artykułów naukowych recenzowanych. Warszawa: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», Warszawa, 2019. Р. 10-13.
8. Ladyka O., Harasym T., Zubryk A., Provorova Ye., Shepitchak V. Formation of foreign language professionally oriented competence of future foreign language teachers with the use of electronic educational resources. Journal for Educators, Teachers and Trainers. Volume 11. Issue 1, 2020. P. 1-12. (Web of Science)
9. O. Ladyka, O. Yarema. The concept MODERN LIFE in modern Ukrainian linguaculture. Research Trends in Modern Linguistics And Literature, 2020. V. 3. P. 40-54. DOI: https://doi.org/10.29038/2617-6696.2020.3.40.54
10. N. Yashchyk, O. Tsaryk, M. Sokol, O. Ladyka, L. Pasyk, L. Rys, L. Shtokhman. Axiological aspect of modern german ethnosymbols in teaching german language. Revista EntreLinguas, Araraquara, 2021. V. 7, No 3. P. 1-14. DOI: 10.29051/el.v7iesp.3.15734. (Web of Science)
Навчально-методичні посібники