Кондратьєва Тетяна Богданівна
Доцент
Кандидат філологічних наук
E-mail: kondratievatb@gmail.com
Закінчила факультет іноземних мов Тернопільського державного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка (2003), спеціальність: Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська); кваліфікація: вчитель англійської мови, німецької мови та зарубіжної літератури.
2007 року закінчила аспірантуру Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за спеціальністю: 10.01.05 – «Порівняльне літературознавство».
2007 року захистила кандидатську дисертацію «Типологія художнього осмислення тоталітаризму в антиколоніальній прозі другої половини ХХ століття (романи Р. Іваничука та Ґ. Ґріна)» (10.01.05).
У 2012 році отримала вчене звання доцента.
Міжнародна співпраця та проєктна діяльність:
-
Співпрацює із Корпусом миру у рамках проекту “Virtual Service Participants”
-
Впроваджує проєкт PRESETT Project New Generation School Teacher
-
Учасниця проєкту «Професійний розвиток викладачів, що готують майбутніх учителів англійської мови», який організований за підтримки посольства США в Україні
-
Учасниця проєкту «Програма професійного розвитку для викладачів педагогічних університетів» який організований за підтримки посольства США в Україні
-
Учасниця проєкту «Модернізація університетських освітніх програм з іноземних мов шляхом інтеграції інформаційних технологій – Modernisation of university education programmes in foreign languages by integrating information technologies/ DigiFLEd»
У науковому доробку понад 50 публікацій (8 навчально-методичних посібників).
Вибрані публікації
1. Дихотомія Схід –Захід в антиколоніальній прозі ІІ половини ХХ століття. Питання літературознавства: Науковий збірник. Чернівці: Рута, 2010. – Вип. 79. – С. 80 – 90.
2. Постколоніальні виміри хронотопу в романі Дж. М. Кутзее «Безчестя». Studia methodologica. – Випуск 30. – Тернопіль: Редакційно-видавничий відділ ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2010. – С. 223 -228.
3. Художня трансформація проблеми міжкультурної комунікації у романі Малкольма Бредбері «Обмінні курси» // Наукові записки. Серія «Філологічна». – Острог: Видавництво національного університету «Острозька академія». – Вип. 36. – 2013. – С. 135 -137.
4. Постмодерністська модель тоталітарного хронотопу у романі Мілана Кундери «Нестерпна легкість буття» // Наукові записки ТНПУ імені В. Гнатюка: Літературознавство / За Ред. д. ф. н. Ткачука М.П. – Тернопіль: ТНПУ, 2014. – С. 396-403.
5. Мистецтво у дискурсі транскультуралізму (на прикладі оповідання Харукі Муракамі «Друге пограбування булочної») // Наукові записки. Серія «Філологічна». – Острог:Видавництво Національного університету «Острозька академія». – Вип. 54. – 2015. – С. 187-190.
6. Інтенційний потенціал і тональність англійськомовних новинних заголовків про Україну в контексті медіалінгвістики / І. М. Шуляк, Т. Б. Кондратьєва // Науковий вісник міжнародного гуманітарного університету. Сер. Філологія. – Одеса : Гельветика, 2022. – Вип. 56. – С. 163-169. DOI : https://doi.org/10.32841/2409-1154.2022.56.36
7. Контрдискурс до колоніальної риторики тоталітаризму у літературі ХХ століття: діахронічна перспектива (на матеріалі прози Р. Іваничука) / Т. Кондратьєва // Слово. Стратегії. Інновації : колективна монографія. – Тернопіль : Осадца Ю. В., 2022. –С. 269–294.
8. Kutsa L., Kondratieva T. Time and space dimensions of memory and imagination in ulf stark’s story „then i was simply ulf“ / L. Kutsa, T. Kondratieva // Lingua montenegrina časopis za jezikoslovna, književna i kulturna pitanja (LINGUA MONTENEGRINA the magazine of linguistic, literary and cultural issues). – Cetinje, 2021. – # XIV/2, v. 28. – P. 253–268. – URL. : https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000751627700015
9. Odyntsova H. Aphorisms as means of interpreting of linguistic terms: peculiarities of defining Aphorisms as means of interpreting of linguistic terms: peculiarities of defining / H. Odyntsova, T. Kondratieva // Folia Linguistica et Litteraria. – 2022. – Vol. 13, Issue 39. – P. 187-205. – URL.: https://www.scopus.com
Навчально-методичні посібники:
-
Навчально-методичний посібник з літератури Англії (навчальний посібник) Тернопіль: Редакційно-видавничий відділ ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2010. 55 с. (у співавторстві з Нацюк М.Б.)
-
English literature quizzes (Тестові завдання з літератури Англії) Навчально-методичний посібник “Тестові завдання з літератури Англії”. – Тернопіль, ТНПУ, 2012. – 65с.
-
“Vocabulary Enhancer» Навчально-методичний посібник з практичного курсу англійської мови для студентів ІІ курсу факультету іноземних мов (Видання друге. Виправлене і доповнене). Тернопіль, ТНПУ, 2019. 93 с. (співавтор Дацків О.П.)
-
Vocabulary Booster. Навчально-методичний посібник з практичного курсу англійської мови для студентів ІІІ курсу ф-ту іноземних мов. (навчальний посібник) Видання друге. Виправлене і доповнене. Тернопіль: Редакційно-видавничий відділ ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2019. 128с. (співавтори Бабій Л.Б., Олійник І.Д.)
-
Self-study English Trainer : навчально-методичний посібник / Т. Б. Кондратьєва, І. П. Скорейко-Свірська, _[укладачі]. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – 40 с.
-
Довбуш О. І. The Research Companion : навчально-методичний посібник до написання курсових та магістерських робіт для студентів факультету іноземних мов / О. І. Довбуш, Т. Б. Кондратьєва, _[укладачі]. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. – 66 с.