Олійник Ірина Дем’янівна
Доцент, кандидат філологічних наук.
Закінчила факультет іноземних мов Тернопільського державного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка (2002), спеціальність: Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська, французька); кваліфікація: вчитель англійської мови, французької мови та зарубіжної літератури
2003-2009 рр. навчалася в аспірантурі Тернопільського національного університету імені Володимира Гнатюка за спеціальністю: 10.01.05 – «Порівняльне літературознавство».
2009 року захистила кандидатську дисертацію «Україномовні переклади збірки Редьярда Кіплінга “Just So Stories”: рецепція, інтерпретація, оцінювання» (10.01.05).
Сфера наукових інтересів: проблеми перекладу дитячої літератури, проблеми тексту в психолінгвістиці, онтолінгвістика.
У науковому доробку близько 30 публікацій.
Вибрані публікації:
1. Олійник Ірина Translation: Interpretation or Violation? (A Case of Children’s Literature) // Studia Anglica Resoviensia (Literary and Cultural Studies) ; [ed. by Oksana Weretiuk; Małgorzata Martynuska, Language Consultants: Donald Trinder, Ian Upchurch]. – Vol. 7. – Comparative Literary Studies. – Rzeszów: Uniwersytet Rzeszowski, 2010. – P. 126-135
2. Олійник Ірина Developing Reading Skills: Strategies for Activating Schemata. // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. – 2012. – №4. С. 107-112
3. Олійник Ірина Інтерпретація дитячої літератури: погляди – переклади – трансформації // Наукові записки. Серія «Філологічна». – Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія». – Вип. 36.–2013. – С. 343-346
4. Олійник Ірина «Недитячі» концепти у дитячій літературі: американська версія // Наукові записки. – Випуск 116. – Серія Філологічні науки (мовознавство) – Кіровоград: РВВ КДПУ ім.В.Винниченка, 2013. – С. 460-465
5. Олійник Ірина Ілюстрація як переклад: компаративний аналіз літературної казки // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Літературознавство / За ред. д.ф.н., проф. М.П.Ткачука. – Вип. 37. – Тернопіль: ТНПУ ім. В.Гнатюка, 2013. – С. 328-339
6. Олійник Ірина Bridging the Ideological Divide: Meeting Challenges of Reading // The European Conference on Language Learning 2013, Official Conference Proceedings. – P. 279-286.
E-mail: iren_english@yahoo.com