Серняк Оксана Михайлівна
Доцент, кандидат педагогічних наук.
Закінчила факультет іноземних мов Луцького державного педагогічного інституту імені Лесі Українки (1984), спеціальність: англійська і німецька мова; кваліфікація: вчитель англійської та німецької мови середньої школи.
2005-2008 навчалась в аспірантурі Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за спеціальністю: 13.00.04 – «теорія і методика професійної освіти».
2010 року захистила кандидатську дисертацію «Формування готовності майбутнього вчителя до педагогічного управління колективною навчально-педагогічною діяльністю учнів» (13.00.04).
Сфера наукових інтересів: новітні колективні технології викладання іноземних мов; драматизація як засіб комунікативно-діяльнісного підходу до викладання іноземних мов; діяльність студентського англомовного театру; організація домашнього та індивідуального читання студентів факультетів іноземних мов;
У науковому доробку понад 30 публікацій, 5 науково-методичних посібників, 2 з яких з грифом Міністерства освіти і науки.
Вибрані публікації:
1.Серняк О.М. Selected stories for Home reading: Вибрані твори для домашнього читання англійською мовою / О. Серняк // Навчальний посібник для студентів факультетів іноземних мов. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2010. – 176с. (рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ № 1.4/ 11-67-34 від 21.07.2010 року))
2. Серняк О.М. Roald Dahl Selected Stories. Student’s Guide to Home Reading. Навчально-методичний посібник для читання англійською мовою за творами Роальда Даля // Уклад.: О.Серняк. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2014. – 176с. (рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ № 1/11-18689 від 03.12.2013 року))
3. Серняк О. Застосування колективних форм організації навчанняу процесі викладання дисциплін гуманітарного циклу у вищому навчальному закладі / О. Серняк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка Серія: Педагогіка: – Тернопіль, 2011. – № 2. – 141-147 С.
4. Serniak O.. Cooperative learning as an Environment for Foreign Language Acquisition / O. Serniak // Scientific Proceedings of Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical university. Section: Pedagogy. – 2012. – №5. – P.74-80.
5. Серняк О.М. Педагогічна практика: Методичні поради для студентів факультету іноземних мов / укл. М. О. Серняк. – Тернопіль: В-во ТНПУ імені Вододимира Гнатюка, 2012. – 56 с.
6. Серняк О. М. Підвищення рівня іншомовного спілкування: колективні технології навчання іноземних мов у порівнянні з фронтально-класною формою / О. М. Серняк // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки: збірник наукових праць. – 2013. – Вип. 20. – 168-172 С.
7. Vocabulary Builder. Навчально-методичний посібник з практичного курсу англійської мови для студентів 1 курсу факультету іноземних мов / Уклад. Бабій Л.Б., Серняк О.М. – Тернопіль, ТНПУ, 2014. – 112с.
E-mail: oks_sern@ukr.net