Кандидат психологічних наук
Доцент кафедри психології розвитку та консультування
e-mail: zoryanada@ukr.net
GoogleScholar
ORCID
ResearcherID
У 1997 році закінчила Чортківське педагогічне училище.
У 2000 році – Тернопільський державний педагогічний університет ім. В.Гнатюка за спеціальністю «Початкове навчання та практична психологія».
У 2006-2009 роках навчалася в аспірантурі.
Є автором робочих програм з таких навчальних дисциплін: «Соціальна психологія», «Соціально-психологічний тренінг», «Інформаційно-комунікаційні технології у психології», «Психологія маніпулювання».
Сфера наукових інтересів
Соціальна психологія, соціально-психологічний тренінг, психологія конфлікту, психологія маніпулювання, психологія суб’єктності, психологія фасилітативної діяльності.
Відзнаки
Нагороджена Грамотою від Тернопільської обласної державної адміністрації, з нагоди 77-річчя навчального закладу (квітень, 2017 р.)
Основні публікації
Адамська З. М. Соціально-психологічний тренінг як засіб адаптації першокурсників до середовища вищого навчального закладу. Проблеми загальної та педагогічної психології: зб. наук. праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка НАПН України / ред. С.Д.Максименко. Ч.1. К., 2013. С.7–15.
Адамська З. М. Вплив агресивного медіасередовища на свідомість дитини. Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей : зб. матеріалів Міжнар. наук.- практ. конф. (м. Тернопіль, 29-30 квітня 2014 р.). Тернопіль : Стереоарт, 2014. С. 419 – 421.
Адамська З. М. Психологічні особливості розвитку комунікативної компетентності майбутніх психологів. Проблеми гуманітарних наук: зб. наук. праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Вип.37. Психологія. Дрогобич: Видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2015. С.92 – 105.
Адамська З. М. Психолого-педагогічні засади розвитку суб’єктності в майбутніх психологів. Становлення культури життєвого самовизначення сучасної молоді: психологічна теорія і практика. Монографія. Тернопіль: ТНПУ ім. В.Гнатюка, 2016. С.264 – 295.
Адамська З. М. Фасилітація як чинник становлення особистості в контексті вищої професійної освіти. Слов’янський світ: видатні дослдіники» у ВНЗ «Східно-Європейський слов’янський університет: матеріали VI міжнар. наук.-практ. конференції (м. Ужгород, 20-21 травня 2016 р.). Ужгород : ПРАТ «Видавництво «Закарпаття», 2016. С.3 –15.
Адамська З. М. Теоретико-методологічні засади розвитку фасилітативних здібностей майбутнього психолога в контексті вищої професійної освіти. Педагогічний процес: теорія і практика. Збірник наукових праць. Київ : ТОВ «Видавниче підприємство «ЕДЕЛЬ-ВЕЙС», 2017, № 1. С. 28 – 33.
Адамська З. М. Фасилітативна діяльність у професійному становленні майбутнього психолога. Психологія національної безпеки : збірник тез науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Львів, 25 квітня 2017 р.), Львів : «СПОЛОМ», 2017. С.9-11
Адамська З. М. Викладач як фасилітатор професійно-особистісного становлення майбутнього психолога. Психологічне забезпечення інноваційних технологій підготовки фахівців у освітньо-професійному просторі вишу: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнського науково-практичного семінару (м. Кам’янець-Подільський, 19 травня 2017 р.), Кам’янець-Подільський : «Медоборои-2006», 2017. С.5-8
Адамська З. М. Культурологічна парадигма як методологічна основа розвитку фасилітативних здібностей майбутнього психолога. Психологія особистості. Науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. Івано-Франківськ, 2017. № 1 (8). С.56-66.