Даниленко Оксана Олександрівна
Доктор філософії
Викладач кафедри англійської філології та методики навчання англійської мови
У 1998-2003 рр. навчалася у Тернопільському державному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка на факультеті іноземних мов. Спеціальність: Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська); кваліфікація: вчитель англійської мови, німецької мови та зарубіжної літератури.
Закінчила з відзнакою магістратуру Тернопільського державного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка (2004 р.), спеціальність: Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська); кваліфікація: магістр педагогічної освіти, викладач англійської мови та літератури.
2024 року захистила дисертацію «Формування продуктивної граматичної компетентності майбутніх учителів у процесі самостійної роботи (англійська мова після німецької)» на здобуття ступеня доктора філософії з галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка» зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки».
Сфера наукових інтересів
Методика навчання іноземних мов, навчання другої іноземної мови, автономія у навчанні іноземних мов, змішане навчання, технології навчання іноземних мов.
Основні публікації
1. Даниленко О. Психолінгвістичні особливості формування граматичної компетентності студентів у процесі навчання англійської мови після німецької. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. 2017. № 2. С. 63–71. DOI: https://doi.org/10.25128/2415-3605.17.2.9
2. Даниленко О. О. Урахування результатів зіставного аналізу української, німецької та англійської мов при формуванні граматичної компетентності студентів у процесі навчання англійської мови після німецької. Педагогічний альманах. 2017. № 35. С. 106–115.
3. Даниленко О. О. Відбір навчального матеріалу для формування продуктивної граматичної компетентності майбутніх учителів під час навчання англійської мови після німецької в процесі самостійної роботи. Педагогічний альманах. 2018. № 39. С. 37–44.
4. Danylenko О. Developing grammatical competence of prospective teachers learning English after German through independent work activities. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. 2018. № 2. Р. 65–73. DOI: https://doi.org/10.25128/2415-3605.18.2.9
5. Даниленко О. О. Самостійна робота з формування продуктивної граматичної компетентності майбутніх учителів у процесі навчання англійської мови після німецької. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2020. № 3–4 (97–98). С. 12–26. DOI: https://doi.org/10.24139/2312-5993/2020.03-04/012-026
6. Danylenko O. Experimental verification of methodology of developing productive grammatical competence of prospective teachers learning English after German through individual work. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. 2022. № 1. Р.182–190. DOI: https://doi.org/10.25128/2415-3605.22.1.22