Логвись Ольга Ярославівна

Доктор філософії в галузі психології,
асистент кафедри психології розвитку та консультування,
асистент кафедри психології розвитку та консультування,
практичний психолог ІІ категорії відділу у справах молоді
E-mail: olga.lohvys@tnpu.edu.ua
Профілі
Освіта
У 2005-2010 рр. навчалась у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка, де здобула з відзнакою кваліфікацію магістра психології, викладача психологічних дисциплін.
У 2019 – 2023 рр. навчалась в аспірантурі з відривом від виробництва у Тернопільському національному педагогічному університет імені Володимира Гнатюка, спеціальність 053 Психологія.
Ступінь доктора філософії з психології присуджено 11.04.2024 р.
Тема дисертаційного дослідження: «Психологічні чинники розвитку лідерських якостей майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки» (науковий керівник проф. Галина Радчук).
Досвід роботи
З 2010 року працює практичним психологом у відділі у справах молоді Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.
З жовтня 2023 року працює асистентом кафедри психології розвитку та консультування ТНПУ.
Підвищення кваліфікації, стажування, тренінги
• Всеукраїнський науково-практичний онлайн-семінар «Психологічна служба в системі освіти України» , Український науково - методичний центр практичної психології та соціальної роботи, 2020 р. (4 год.).
• Науково - методичний семінар: «Арт-терапевтичні технології у роботі практичного психолога»,. Тернопіль, 29 січня 2020 р.(6 год)
• Онлайн-курс «Недискримінаційний підхід у навчанні» (студії онлайн-освіти EDERA, USAID) (32 год.)
• Тренінг «Освітній десант. Перформанс освітніх майстеркласів»(Тернопіль, 18 вересня 2019 (6 год).
• Дистанційний курс Psychological First Aid (Johns Hopkins University), платформа Coursera. (7 год.)
• Дистанційний курс Positive Psychology (University of North Carolina at Chapel Hill), платформа COURSERA. (10 год.)
• Онлайн-курс «Академічна доброчесність» (4 год.) Сертифікат виданий 02 грудня 2019 р. Edera, SAIUP; -
• Участь у перфомансі освітніх майстер-класів «Освітній десант» від t-Update (27 вересня 2019р.);
• Участь крайового форуму освітян «Освіта – енергія майбутнього» (19 жовтня 2019 р.);
• Успішно завершила онлайн-курс «Академічна доброчесність» (4 год.) Сертифікат виданий 02 грудня 2019 р. EDERA, SAIUP;
• Сертифікат PROMETHEUS курс «Протидія та попередження булінгу (цькування) в закладах освіти (80 год.)»
• Сертифікат підвищення кваліфікації за всеукраїнський науково-практичний семінар «Психологічна служба в системі освіти України» (4 год.);
• Сертифікат курсу «Недискримінаційний підхід у навчанні (32 год.)» 29.03.2020 р.
• Вебінар «Самоменеджмент психолога закладу освіти: секрети вдалого планування» (2,5 год, 0,08 єктс). УНМЦ практичної психології та соціальної роботи НАПН України; -
• Участь у IV фестивалі освітнього лідерства “Clever” 19 вересня 2020 р. ННЦ розвитку персоналу і лідерства Київський національний університет імені Бориса Грінченка (6 год.); -
• Участь у міжнародному онлайн-семінарі «Applied psychology in the context of societal changes» (Університет менеджменту освіти, Молдовський державний університет, 25 вересня) (6 год., 0,2 кред. ЄКТС).
• Успішно пройшла курс дистанційного навчання на платформі PROMETHEUS «Наукова комунікація в цифрову епоху» (90 год., 3 кред. ЄКТС);
• Успішно завершила онлайн-курс «Психічне здоров’я та психологічний добробут на робочому місці» (2 год.30 хв.) Україно-швейцарський проєкт, психічне здоров’я для україни;
• Сертифікат участі у навчальному семінарі «8 крокова програма по роботі з втратою для дорослих, дітей та підлітків» (підготовчий базовий курс) 19-23.10.2020. (20 год.) ГО «Інститут психології здоров’я», Університетська клініка Акергсус, Норвегія.
• Проходження курсів підвищення кваліфікації в Державному закладі вищої освіти "Універитет менеджменту освіти" на тему: «Психологічні засади розвитку конкурентноздатності науково-педагогічних і педагогічних працівників на засадах коучингових технологій» (2021).
• Літня школа програми “PROM –міжнародний обмін для аспірантів та наукових кадрів”, що співфінансується Європейським союзом POWER та програмою PROM Національного агентства академічного обміну у Варшаві (NAWA на базі Кафедри психології емоцій та мотивації інституту психології Люблінського католицького університету Яна Павла ІІ (липень 2021 року). Курс «Методологія і психометрія в психологічних дослідженнях» (20 год.);
• Одномісячне бібліотечне наукове стажування (108 год.) на Кафедрі психології емоцій та мотивації інституту психології Люблінського католицького університету Яна Павла ІІ в межах програми «Методологія наукових досліджень в суспільних науках. Сучасні європейські стандарти».
• Сертифікат курсу від НПА та American Psychological Association «Зміна клімату, психічне здоровя та усвідомлена поведінка щодо навколишнього середовища» (3 год.).
• Сертифікат курсу від Офісу доброчесності НАЗК «6 кроків до доброчесності: від теорії до практики».
• Сертифікат про підвищення кваліфікації "Психологічна підтримка особистості в умовах війни" (№ 583/22д, квітень 2022)
• Тренінговий курс від MH4U "Навички для психологічного відновлення" (24 год., травень 2022)
• Тренінговий курс від ICRC "Невизначена втрата. Психологічний супровід" (10 год., січень, 2023).
• Тренінговий курс в рамках національної стратегії підтримки психічного здоров'я населення від УКПТІ, MH4U, "Резильєнтні викладачі" (січень 2023, 14 год)
• Сертифікат участі у міжнародній науково-практичній конференції в рамках польсько-українського проекту «Ми підтримуємо Україну» у форматі круглого столу «Україна: рік незламності. Ефективні практики психологічної допомоги в умовах війни». (4)березня 2023)
• Сертифікат навчальної програми базового та поглибленого рівня Центру психосоматичної медицини «Зцілення душі й тіла» (12 -20 липня 2023, 57 год.)
• Сертифікат навчальної програми «Children and War’s training on Teaching Recovery Techniques» (18-19 вересня 2023).
Сфера наукових та професійних інтересів
Психологія лідерства, емоційного інтелекту, психологія професійної діяльності та освіти, впровадження інноваційних технологій навчання в освітнє середовище, розвиток психологічної служби ЗВО.
Член Правління ГО «Асоціація психологів вищої школи України», асоційований член ГС «Національна психологічна асоціація».
Основні публікації
1. Радчук Г.К., Логвись О.Я. Лідерські якості в цілісній структурі особистості педагога . Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Психологічні науки. 3, 2021, С. 93 – 100.
2. Москальов М.В., Логвись О.Я. Використання коучингових технологій у професійному становленні майбутнього педагога як важливий чинник конкурентоздатності фахівця . Габітус, (8), 2021. С. 79 – 85.
3. Логвись О. Я. Феномен лідерства у контексті психології праці педагога / Наукові праці Міжрегіональної Академії Управління персоналом. Психологія. Випуск 3 (52) , 2021, С. 68-75. Логвись , О. Психологічні особливості саморегуляції поведінки у майбутніх педагогів у процесі професійного становлення. Психологічні перспективи. 39, 2022 С. 257–269.
4. Логвись О. Дослідження розвитку емоційного інтелекту майбутніх педагогів у контексті освітньої євроінтеграції. Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки. Спецвипуск, 2022. С. 70–77.
5. Логвись О. Дослідження психологічних чинників розвитку лідерських якостей майбутніх педагогів . Вчені записки Університету «КРОК» 2 (70). С. 192 – 200.
6. Логвись О. Психоедукаційна програма як ефективний інструмент у становленні лідерських якостей майбутнього педагога. Освітній діалог як гуманітарна психодидактична технологія вищої освіти : монографія / за ред. Г. К. Радчук. Тернопіль, 2023. С. 241 – 267.
7. Olha Lohvys . Psychoeducational program as an effective tool in developing the leadership qualities of the future teacher . Norwegian Journal of development of the International Science. 117, 2023. P. 88 – 95.
8. Логвись О. Я. Проблема розвитку лідерських якостей у майбутніх педагогів. Гуманітарний корпус: [збірник наукових статей з актуальних проблем філософії, культурології, психології, педагогіки та історії] Випуск 30. Вінниця : ТОВ «ТВОРИ», 2019. С. 89 – 90.
9. Логвись О. Я. Проблеми психологічної підготовки майбутнього педагога: збірник матеріалів ІІ міжнародної наукової інтернет-конференції «Методологічні, теоретичні та практичні проблеми психологічної науки» (25 лютого 2020 року)/ за ред. М. В. Савчин, А. Р. Зимянський. Дрогобич: «Швидкодрук», 2020. С. 126 – 130.
10. Логвись О. Я Психологічні особливості індивідуальності педагога у професійній діяльності . Індивідуальність у психологічних вимірах спільнот та професій: збірник наукових праць / за заг. ред. Л.В. Помиткіної, О.М.Ічанської. К. : ТОВ «Альфа-ПІК», 2020. С. 91 -97.
11. Логвись О. Я. Сучасні психологічні підходи до визначення поняття лідерства. Наука та освіта в дослідженнях молодих учених [Електронне видання] : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. для студентів, аспірантів, докторантів, молод. учених, Харків, 14 трав. 2020 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред) та ін.]. Харків, 2020. С. 193 – 195.
12. Логвись О. Я. Психологічні виміри особистісно-професійного розвитку вчителя : збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції «Професійна компетентність учителя Нової української школи: формування, розвиток та удосконалення». Тернопіль: ТНПУ. 2020. С. 145 – 147.
13. Radchuk H., Logvys О. The Problem of Leadership Qualities Development of Future Teachers. Сonference proceedings VIІ International research & training conference ‘Public health – social, educational and psychological dimensions’ 17 July 2021, Lublin, Poland. P. 41 – 42
14. Логвись О. Гнучкість мислення як важлива якість сучасного педагога-лідера . Психологічні проблеми мислення: матеріали ХХІ Всеукраїнської науковопрактичної конференції, 27 травня 2021 року / за ред. В.О. Моляко. Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України. С. 59 – 63.
15. Логвись О. Лідерські якості в контексті професійного становлення особистості майбутнього педагога . Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності: збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 29-30 вересня 2022 року) / Редколегія: О. М. Петровський, І. М. Вітенко, О. І. Когут, Ю. Ч. Шайнюк, В.Є. Кавецький, О.Я. Жизномірська, Т. В. Магера, Г.І. Герасимчук, Н.Б. Стрийвус . Тернопіль: СМП “Тайп”, 2022 . С. 212 – 214.
16. Логвись О., Слободянюк О. Рефлексивність у структурі лідерських якостей майбутніх педагогів. Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 9 грудня 2022 р., м. Київ. Київ. Львів – Торунь : Ліха-Прес. С. 93 – 98.
17. Шпак М. М, Логвись О. Я. Роль психологічної служби у забезпеченні успішної соціально-психологічної адаптації першокурсників до навчання у ЗВО в умовах війни. № 3 (2025): Журнал сучасної психології. с. 105 – 111. https://doi.org/10.26661/2786-7471/2025-3
18. Блозва П., Логвись О., Слободянюк О. Роль невизначеності як соціально-психологічного феномену у становленні ентитативності серед студентів. с. 1132- 1142. № 9(55) (2025). Перспективи та інновації науки. Серія «Психологія» doi: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2025-9(55)-1132-1142.
19. Вовк В., Логвись О. Створення центрів психологічної стійкості в рамках проєкту Erasmus+ KA2 «Посилення психологічної стійкості і благополуччя університетів України у воєнний і післявоєнний час». Резильєнтність в умовах війни: теорія, практика та ресурси: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів освіти і молодих учених (м. Тернопіль, 23 квітня 2025 р.). Тернопіль : ТНПУ ім.В. Гнатюка, 2025. (електронне наукове видання). с. 190 – 194.
Академічна мобільність (ERASMUS)
- Basics of Motivational Interviewing SVNC.TK.396 52 hours (2 ECTS credit points) by the Narva College from 19 March 2025 to 10 May 2025 University of Tartu (registry code 74001073, number of the notice of economic activities 169617) certifies
- has completed the continuing education programme Experience sharing webinars "University Psychological Services and Support" SVNC.TK.365 26 hours (1 ECTS credit point) by the Narva College from 8 May 2024 to 20 June 2024








































