Хребтова Наталя Ростиславівна
Хребтова Наталя Ростиславівна

Викладач кафедри педагогіки і
методики початкової та дошкільної освіти










Профілі: Google Scholar
                ORCID
               Web of Science








Біографія

Народилася 25 січня 1981 року в м. Курган-Тюбе, в Таджикистані. У 1998 році закінчила загальноосвітню школу №6 м. Тернополя із срібною медаллю.

У 2002 році закінчила з відзнакою Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка за спеціальністю «Початкове навчання» та здобула кваліфікацію спеціаліста: учитель початкових класів. Із вересня 2001 року до жовтня 2003 року працювала педагогом-організатором у загальноосвітній школі №16 м. Тернополя. З жовтня 2003 року по червень 2006 року працювала методистом соціально-психологічного центру Тернопільської академії народного господарства (згодом Тернопільський державний економічний університет).

Із листопада 2006 року по лютий 2010 року навчалася в аспірантурі Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка при кафедрі педагогіки і методики початкового навчання, згодом при кафедрі педагогічної майстерності та освітніх технологій. У 2011 році захистила кандидатську дисертацію на тему «Мотиваційний компонент у змісті підручників для початкової школи» та здобула науковий ступінь кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.09 ‒ теорія навчання. Із вересня 2010 року по лютий 2014 року працювала на посаді асистента кафедри природничих і математичних дисциплін початкового навчання (згодом педагогіки і методики початкової освіти) Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.

З лютого 2014 і донині працює на посаді викладача кафедри педагогіки і методики початкової освіти (згодом кафедри педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти) Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.

Сфера наукових інтересів

Підготовка майбутніх учителів початкової школи, методика викладання математики у початковій школі, теорія і практика шкільного підручника, мотивація учіння молодших школярів.

Основні публікації

1. Корчевська (Хребтова) Н. Р. Розвиток математичного мислення молодших школярів шляхом використання нестандартних завдань / Н. Р. Корчевська // Студентський науковий вісник Тернопільського державного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. – 2002. – Вип. 5. – С. 272–273.

2. Корчевська (Хребтова) Н. Р. До становлення проблеми мотиваційної функції підручника : (ХІ ст. – середина ХІХ ст.) / Н. Р. Корчевська // Науковий вісник Чернівецького університету. Серія : Педагогіка та психологія. – Чернівці, 2008. – Вип. 393. – С. 36–44.

3. Корчевська (Хребтова) Н. Р. Емоційно-ціннісний компонент підручників для початкової школи / Н. Р. Корчевська // Зб. наук. праць Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки : за матеріалами міжнар. інтернет-конф. «Інтегративний характер ціннісних вимірів освіти в стандартах Болонського процесу». – Бердянськ, 2008. – № 3, ч. 1. – С. 142–147.

4. Корчевська (Хребтова) Н. Р. Емоційно-ціннісний компонент як засіб реалізації мотиваційної функції підручників для початкової школи / Н. Р. Корчевська // Тези доповідей міжнар. інтернет-конф. «Інтегративний характер ціннісних вимірів освіти в стандартах Болонського процесу». – Бердянськ, 2008. – С. 38–39.

5. Корчевська (Хребтова) Н. Р. Зарубіжні педагоги про підручник як засіб формування в учнів бажання вчитися : історіографія проблеми / Н. Р. Корчевська // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. – 2008. – № 2. – С. 44–50.

6. Корчевська (Хребтова) Н. Р. Теоретичні підходи до аналізу мотиваційної функції підручника / Н. Р. Корчевська // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. – 2008. – № 6. – С. 77–84.

7. Корчевська (Хребтова) Н. Р. Засоби реалізації в підручнику мотиваційної функції : історико-педагогічний аспект / Н. Р. Корчевська // Проблеми сучасної освіти і культури в контексті європейських вимог : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. молодих учених. – Дрогобич, 2009. – С. 41–47.

8. Корчевська (Хребтова) Н. Р. Мотивація учіння молодших школярів як психолого-педагогічна проблема / Н. Р. Корчевська // Науковий вісник Чернівецького університету. Серія : Педагогіка та психологія. – Чернівці, 2009. – Вип. 451. – С. 99–110.

9. Корчевська (Хребтова) Н. Р. Психоемоційні особливості молодших школярів у процесі формування позитивних мотивів навчання / Н. Р. Корчевська // Зб. наук. праць Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки. – Бердянськ, 2009. – № 2. – С. 136–144.

10. Хребтова Н. До проблеми реалізації мотиваційної функції навчальної книги : оцінювання дизайну підручника / Н. Хребтова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. – 2009. – № 4. – С. 166–172.

11. Хребтова Н. Р. Мотиваційна спрямованість підручників для початкової школи : наук.-метод. рекомендації / Н. Р. Хребтова. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2010. – 116 с.

12. Хребтова Н. Цікавий пізнавальний матеріал підручників для початкової школи як засіб реалізації їх мотиваційної функції / Н. Хребтова // Обрії. – 2010. – № 2(31). – С. 89–92.

13. Гнатківська О., Хребтова Н. Математика для малят: робочий зошит для дітей шостого року життя. ‒ Тернопіль: Підручники і посібники, 2018. ‒ 32 с. (гриф МОН України) 

14. Корчевська О.П., Гнатківська О.М., Хребтова Н.Р. Математика. Робочий зошит для підготовки до школи. ‒ Тернопіль: Підручники і посібники, 2018. ‒ 32 с.

15. Гнатківська О., Хребтова Н. Математика для малят. Робочий зошит для дітей п’ятого року життя. ‒ Тернопіль: Підручники і посібники, 2018. Серія «Рік за роком, крок за кроком»). ‒ 32 с. (гриф МОН України)

16. Гнатківська О., Хребтова Н. Математика для малят: робочий зошит для дітей четвертого року життя. ‒ Тернопіль: Підручники і посібники, 2018. (Серія «Рік за роком, крок за кроком»). ‒ 32 с. (гриф МОН України)

17. Корчевська О.П., Гнатківська О.М., Хребтова Н.Р. Орієнтовні контрольні роботи з математики за курс початкової школи. ‒ Тернопіль: Підручники і посібники, 2018. ‒ 50 с. (гриф МОН України)

18. Корчевська О., Гнатківська О., Сапун Г., Хребтова Н. Підсумкові контрольні роботи. Математика. Українська мова (українська мова та літературне читання). 4 клас. ‒ Тернопіль: Підручники і посібники, 2018. ‒ 56 с.

19. Корчевська О., Гнатківська О., Хребтова Н. Контроль навчальних досягнень з математики. 4 клас. Контрольні роботи. ‒ Тернопіль: Підручники і посібники, 2018. ‒ 98 с. (гриф МОН України)

20. Гнатківська О., Хребтова Н. Математика для малят. Рік за роком, крок за кроком 4+. ‒ Leidykla «Pidruchnyky I Posibnyky» Leidykla «Presvika», 2019.  ‒ 31 с.

21. Гнатківська О., Хребтова Н. Математика для малят. Рік за роком, крок за кроком 3+. ‒ Leidykla «Pidruchnyky I Posibnyky» Leidykla «Presvika», 2019.  ‒ 31 с.

22. Корчевська О., Гнатківська О., Хребтова Н. Орієнтовні контрольні роботи з математики за курс початкової школи. ‒ Тернопіль: Підручники і посібники, 2019. ‒ 50 с. (гриф МОН України)

23. Корчевська О., Гнатківська О., Грибчук Л., Хребтова Н. Відповіді до «Збірників підсумкових контрольних робіт. (Математика. Українська мова (українська мова і літературне читання). 4 клас». – Тернопіль: Підручники і посібники, 2019. ‒ 32 с.

24. Корчевська О., Гнатківська О., Хребтова Н. Контроль навчальних досягнень з математики. 3 клас. Контрольні роботи. ‒ Тернопіль: Підручники і посібники, 2019. ‒ 98 с. (гриф МОН України)

25. Корчевська О., Гнатківська О., Хребтова Н. Збірник підсумкових контрольних робіт з математики. 4 клас. ‒ Тернопіль: Підручники і посібники, 2019. ‒ 68 с. (гриф МОН України)

26. Корчевська О., Гнатківська О., Грибчук Л., Хребтова Н. Відповіді до «Орієнтовних контрольних робіт за курс початкової школи (Математика. Українська мова (українська мова і літературне читання). 4 клас». ‒ Тернопіль: Підручники і посібники, 2020. ‒ 50 с.

27. Корчевська О., Гнатківська О., Хребтова Н. Орієнтовні контрольні роботи з математики за курс початкової школи. ‒ Тернопіль: Підручники і посібники, 2021. ‒ 50 с. (гриф МОН України)

28. Корчевська О., Гнатківська О., Сапун Г., Хребтова Н. Відповіді до підсумкових контрольних робіт. (Математика. Українська мова). 4 клас». ‒ Тернопіль: Підручники і посібники, 2021. ‒ 32 с.

29. Корчевська О., Гнатківська О., Хребтова Н. Збірник підсумкових контрольних робіт з математики. 4 клас. ‒ Тернопіль: Підручники і посібники, 2021. ‒ 34 с. (гриф МОН України)

30. Корчевська О., Гнатківська О., Сапун Г., Хребтова Н. Підсумкові контрольні роботи. Математика. Українська мова (українська мова та літературне читання). 4 клас. ‒ Тернопіль: Підручники і посібники, 2021. ‒ 56 с.

31. Сапун Г., Корчевська О., Гнатківська О., Хребтова Н. Контрольні роботи з математики та української мови (українська мова та літературне читання). 4 клас. ‒ Тернопіль: Підручники і посібники, 2021. ‒ 80 с. (гриф МОН України)

32. Корчевська О., Гнатківська О., Хребтова Н. Орієнтовні перевірні роботи з математики за курс початкової школи. ‒ Тернопіль: Підручники і посібники, 2022. ‒ 50 с.

Menu
Приймальна комісія
Тел. (098) 416-65-93 Тел. (063) 952-00-05 Тел. (0352) 53-39-58
Email: pk@tnpu.edu.ua
Офіційна скринька
Email: info@tnpu.edu.ua

Гаряча лінія
Тел. (0352) 43-58-80 Email: pravo@tnpu.edu.ua
Ресурси