Доцент кафедри філологічних дисциплін початкової та дошкільної освіти
Профілі:
Google Scholar
ORCID
ResearcherID
У 1979 році вступила на філологічний факультет Тернопільського державного педагогічного інституту, який закінчила в 1983 році з відзнакою. Працювала вчителем української мови та літератури в школах № 13 м. Донецька та № 3 м. Тернополя. З 1985 року й дотепер працює в Тернопільському національному педагогічному університеті ім. В. Гнатюка. У 1995 році захистила дисертацію на тему « Атрибутивні словосполучення в структурі інформаційного тексту (на матеріалі української періодичної преси, теле- і радіопередач)», здобувши ступінь кандидата філологічних наук, а згодом (2000р.) – вчене звання доцента кафедри рідної мови і методики її викладання.
Автор понад 100 наукових та науково-методичних праць з проблем сучасної української мови та методики її викладання у початковій школі.
Стажування
Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника (2023р.)
Сфера наукових інтересів
Сучасна українська літературна мова; лінгводидактика
Основні публікації
1. Одинцова Г. С. Цікаве мовознавство в початковій школі : посібник для вчителя / Г. С. Одинцова, Я. П. Кодлюк. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2013. – 208 с. (гриф МОН України).
2. Кодлюк Я. П. Сто двадцять розповідей про письменників : довідник для вчителя початкових класів / Я. П. Кодлюк, Г. С. Одинцова. – К. : Наш час, 2006. – 203 с. (гриф МОН України).
3. Одинцова Г. С. Формування мовної особистості майбутніх фахівців початкової освіти в умовах Нової української школи. Підготовка майбутніх фахівців початкової та дошкільної освіти: стратегії реформування : колективна монографія / за ред. В. М. Чайки, О. І. Янкович. Тернопіль : Осадца Ю. В., 2019. С.16-25.
4. Odyntsova H. S.Interesting linguistics as a means of formation of primary school student’s language personality. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka: wydanie specjalne. Warszawa: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2020. P. 12-15.
5. Одинцова Г.С. Вербалізація концепту «мова» у лінгвістичних афоризмах. Modern Scientific Researches. 2020. Issue №13. Part 6. С. 80-83.
6. Лінгвістичні афоризми та образні вислови: Посібник для вчителів-словесників та студентів філологічних спеціальностей закладів вищої освіти / Упоряд. Г. Одинцова, Ю. Одинцова. Тернопіль : Навчальна книга–Богдан, 2021. 168 с.
7. Одинцова Г. С. Формування граматичної компетентності майбутніх учителів початкової школи засобами цікавого мовознавства. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Серія : Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка 2021. № 1. C. 109–116.
8. Одинцова Г. С. Лінгвістичні афоризми як засіб удосконалення лінгвістичної компетентності майбутніх філологів. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Вип. 2. (24). Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Умань : Візаві, 2021. С. 79–84.
9. Odyntsova H., Kondratieva T. Aphorisms as means of interpreting of linguistic terms: peculiarities of defining. Folia linguistica et litteraria. 2022. Vol. 13, Issue 39. P. 187–205.
10. Одинцова Г. С. Використання BYOD-технології у процесі удосконалення лексикографічної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Серія : Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. № 1. C. 176–181.
11. Кодлюк Я., Одинцова Г. Формування у молодших школярів усвідомленого читання засобами навчальних текстів підручника. Слово. Стратегії. Інновації : колективна монографія / за заг. ред. О. Турко, О. Янкович. Тернопіль : Осадца Ю.В., 2022. С. 6–62.
12. Odyntsova Halyna, Kondratieva Tetiana. Conceptual Dichotomy "Word of God – Human Word" in the Biblical Discourse. Мовні і концептуальні картини світу: науковий журнал. Київ : ВПЦ "Київський університет", 2024. Вип. 1(75). С. 74–88.
13. Кодлюк Я., Одинцова Г. Запитання як засіб формування усвідомленого читання молодших школярів: дидактико-методичний аспект. Український педагогічний журнал. 2024. № 2. С. 198–207.